úterý 9. října 2012

Stránky plné hudby 4


Meme z dílny Veryuu.
-----------------------------------------------------------------------
Před nedávnem jsem dočetla knihu Divergence a tudíž dnešní "Stránky plné hudby" se k ní budou vztahovat :-) Divergence je kniha plná dobrodružství, boje, napětí, síly- jak fyzické, tak i psychické a proto vybrat píseň nebylo jednoduché. Ovšem minulý týden, když jsem jela s mamkou v autě a pouštěla si CD mě to trklo.
Výsledek? Soundtrack z Narnie. Když jsme u té Narnie - k filmové "jedničce" mám opravdu kladný vztah. Petr byla má dětská láska a celkově je ten film prostě úžasný a řadí se mezi mé nejoblíbenější filmy. Vždycky mi toho hodně dá a díky němu si hodně věcí uvědomím. "Přesila neznamená vítězství, ale není špatné ji mít." .. a ta stejná věta vlastně platí i na Divergence...
PS: Ta skladba je opravdu úžasná! Miluju ji už několik let a stále mě láska k této melodii neopustila :) Statečnost, odhodlání, slib, a boj až do smrti..

2 komentáře:

  1. Miluju Narnii!!Knížky i filmy!Hlavně jedničku,ta je prostě ze všech nejvydařenější.A ta hudba je přímo epická!! ;) Divergence bych si chtěla co nejdřív přečíst,tak snad se k tomu co nejdříve dostanu.A už se děsně těším na sraz. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com