sobota 6. října 2012

Měsíční nej - Září 2012

Září je za námi, školáci se vrátili do školních lavic a já přináším vyhodnocení knížek, které jsem za září přečetla :) Jen připomínám, že všechny recenze na knížky, které se ve videu objevují najdete zde. :)
Doufám, že za říjen přečtu víc knih, protože 4 je opravdu nízké číslo :((
No dost povídání a tady je video (takže vlastně další povídání :D) :

7 komentářů:

  1. Úžasný video, ale konec mě neskutečně pobavil. Na tvém "ahoj" se mi to zaseklo a udělalo to takové "ahooooooo" ... mimozemšťani! :D:D

    Hrozně se mi líbí ten nápad točit ještě každý měsíc video o tom, jaká kniha byla nejlepší, nejhorší a tak, obrázky k tomu se ti navíc fakt povedly :)
    A nemůžu si odpustit komentář k pejsánkovi... co to bylo? On tam přišel a pak se rozhodl, že se sežere, nebo co tam vyváděl v tom rohu? :D:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, co tam v tom rohu Cvrček měl.. to je prostě opravdu malá dělová bombička a on si vždycky něco všude najde :-DD
      A díky moc za pochvalu! Jsem ráda, že to taky někoho baví - sledovat to :D

      Vymazat
  2. Jej, strašne som sa tešila na tvoje video hneď potom ako som natočila svoje...Konečne som sa odvážila. A prepáč ja som sa neovládla a vymyslela nejakú takú novú rubriku...Chcela som využiť papier, kopla ma múza a bola z toho Najlepšia vedľajšia postava...Video je tu ak by si chcela: http://the-sun-rises-up.blog.cz/1210/mesacne-naj-september-2012#komentare
    Inak, krásny psík :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky!Tak to je úplně super, že jsi video natočila taky!! Hned se na něho jdu kouknout!! :)

      Vymazat
  3. Děkujii! :)*
    Jinak koukám, že už čteš Rezistenci.. =) Za chvilku mě předběhneš, já teď vůbec nemám na nic čas, natož na čtení.. :D

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com