úterý 9. října 2012

Týden s knížkou 16

Hola hej!! Přidávám další Týden s knížkou :)
Jinak jen připomínám - pokud ještě nejste na facebooku, tak dejte like tady. Díky moc!!

7 komentářů:

  1. Já taky věřím na nadpřirozeno a tak... a tahle knížka Mayské proroctví mě hodně zklamala! Když jsem knížku četla, tak jsme si vzpomněla na tebe, že by sis určitě zamilovala Pana Papírka :)
    Jinak na Rezistenci se těším docela hodně ... chci vědět, jak kniha dopadne... :)

    OdpovědětVymazat
  2. A já už před tím, než ta příšerná věc vůbec vyšla, všem cpala, ať to nečtou, že to bude kravina :DDD
    Hele, ale Mayové nikdy neřekli, že bude konec světa, to jen lidi si to takhle přebrali. Můj názor je ten, že nám nezbyde, než si počkat a přesvědčit se sami, každopádně - momentálně údajně procházíme obdobím devíti pekel, které má právě na konci tohoto roku skončit a započne období dvanácti nebes (nebo třinácti? teď nevím)... otázkou je, jestli ta změna k lepšímu není vyhlazení veškeré civilizace :DDDDDD

    Hele, ale video samozřejmě super, ten pes mě jednou zabije, já ho miluju :DD - kde je vůbec ten druhý?

    Jo a jen taková malá poznámečka, kterou si nemůžu odpustit... To video už jsem měla rozkoukané včera, tak jsem si to dnes šoupla tam, kde jsem zhruba minule skončila a jak jsem to zapla, zrovna jsi tam pronesla "piču" už jsem fakt přemýšlela, co to tam říkáš, ale jo... vše se mi objasnilo :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi prostě šťoura!! :DD
      To s tím rokem 2012.. já taky slyšela o tom, že tímto rokem končí určitá etapa (období může) a začíná nová (období ženy) -která by měly být daleko mírnější, přívětivější a celkově lepší...
      Uvidíme, jak to dopadne.. Každopádně já nechci umřít!! Ale tak to mají asi všichni:)
      No a Cvrček se mi opět přimotal do videa :DD Arínek v klidu spinkal-ve videu se nepotřebuje ukazovat... já nevím no.. ten Cvrček jednou asi opravdu bude moderátor nebo něco takového :)

      Vymazat
  3. Škola sťažuje život aj mne. Veľmi pekne ďakujem za komentár a zhliadnutie videa. Áno psík sa volá Berry, pusu mu dám hneď ako sa zobudí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spinká? Jééé... to naši kluci teď loudí u večeře :D A Tvá videa jsou opravdu super, doufám, že natočíš další :))

      Vymazat
  4. Úžasné video! Páči sa mi tvoj spôsob vyjadrovania, si nehorázne sympatická :)
    A teraz k tým knižkám:
    Divergenciu som čítala tak v máji, dala som to za dva dni, tiež sa mi celkom páčila... Rezistanciu ešte nemám, a nedávno som minula v kníhkupectve celý majetok, takže to asi počká do Vianoc :P Tú mayskú knižku nepoznám (jé, ty si sa narodila na Halloween?), ale páčila sa mi tvoja vsuvka o konci sveta. Môj spolužiak na tú tému tiež robil projekt, ale väčšina si z neho robí srandu...ale on je taký čudný, raz si rozbil vajíčko o hlavu v kultúrnom dome. Čo sa týka povinného čítania, to je horor pre každého študenta... Akože väčšina klasiky sa dá zniesť, ale že nám vyberú akurát také voloviny to nechápem :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, hrozně moc Ti děkuji za přenádherný komentář!! Takový vždycky potěší a hezky se čte :-))
      Děkuju i moc za to, že jsem Ti sympatická, je to oboustranné ;)

      Vymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com