sobota 14. července 2012

Rande na slepo s knižními hrdiny 2 - Finnick


Meme, které vymyslela úžasná Snow Fairy.

Po opravdu dlouhé době jsem se vrátila k tomuto skvělému projektu, ve kterém představujeme své oblíbené knižní hrdiny. Tak nějak nebyl čas a energie, ale  teď se k tomuto projektu moc ráda vrátím a budu do něho přispívat častěji, slibuji :-) Samotnou mě to moc baví. No a o kom dneska bude řeč?!?

Finnick z Hunger games..

Minule jsme tu měli Hurikána z této úžasné trilogie a dneska ještě přidávám Finnicka, který se mi také dostal hluboko do srdce. Od první věty, ve které se objevil, jsem ho milovala a musím uznat, že je pro mě.. takovým ideálním klukem :-)

Na první pohled může Finnick vypadat jako takový ten klasický namyšlený frajírek, ale jak čtete dál, tak zjišťujete, že ve skutečnosti je to normální mladý a zranitelný kluk, který to v minulosti neměl vůbec lehké. Ani nevím proč, ale už od první scény mi byl sympatický. Strašně moc jsem mu fandila a byla jsem zvědavá na to, jak to s ním vlastně celé dopadne.

Upřímně jsem si myslela, že vytvoří pár s Katniss a nebo třeba že se do ní aspoň zamiluje. Celkem mě překvapilo to, že opravdu byl jen skvělým kamarádem, který Katniss podporoval a s mnoha věcmi jí pomohl. V aréně projevil svou statečnost a odhodlanost a čtenáři opět mohli zjistit, jak moc citlivý a hodný Finnick je. Má možná neodolatelný úsměv a šarm, ale hlavně má zlaté srdce...

Nebudu tu spoilerovat o tom, jak to s Finnickem celé dopadne ( a Vy prosím v komentářích také nespoilerujte), ale napíšu jen to, že mě to hodně překvapilo a že jsem to v žádném případě nečekala...

Finnick navždy zůstane v mém srdci, protože je to prostě Finnick.. jedna z mých nejoblíbenějších postav vůbec :-)

4 komentáře:

  1. Nejdříve mi Finnick byl trochu nepříjemný, ale po pár stránkách s ním, se mi začal líbit :) A hlavně potom, co jsem zjistila, koho miluje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Finnick... Toho mám snad radši než Peetu! :))

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com