neděle 15. července 2012

Vyhlášení soutěže Vítejte prázdniny


Ahojky, všechny Vás zdravím!
Sice se zpožděním několika dnů (za což se moc omlouvám, za vše může ta moje hloupá nemoc) , ale přeci , sem dávám výsledky soutěže Vítejte prázdniny, ve které jste soutěžili o 3 velmi zajímavé tituly z nakladatelství CooBoo. Tímto bych chtěla ještě jednou CooBoo moc poděkovat za poskytnutí těchto úžasných knih :-)

Výběr vítězů nebyl jednoduchý. Každá z Vás (ano, do soutěže se zapojily jen dívky) pojala natočení videa naprosto jinak. Na každé video jsem se moc ráda podívala a všem chci ještě jednou moc poděkovat za účast. Za chviličku už uvidíte, ke ke komu jaká kniha poputuje. Vybírala jsem především podle toho, jaké knihy jste zaškrtly ve formuláři - tím pádem by každý měl obdržet knihu, kterou si ve formuláři vybral :-)

Takže.... Jste zvědaví? :-)

Rudá jako rubín - Anette
 - knihu Rudou jako rubín si určitě zaslouží Anette. Její video se mi opravdu moc líbilo. Ocenila jsem především to, že Anette dala do videa kousek sebe a i kousek historie. Vše bylo moc pěkně vyvážené a celkově video působí tak, jak podle mě působit mělo. Jsou tu zmíněné historické osobnosti, události, architektura, styl života... Je vidět, že Anette má k tomuto období velmi kladný vztah a že o něm ví spoustu informací. K výhře gratuluji, snad se bude kniha Rudá jako rubín líbit :-)


Počertěná - Ells
 - abych se upřímně přiznala, tak video Ells se mi líbilo snad ze všech videí nejvíc. Jak jsem již psala - každá dívka pojala natáčení naprosto odlišně a všechna videa, která jsem odměnila, se mi líbila moc, ale video Ells mě do období , o kterém Ells mluvila, snad nejvíc přiblížilo. Opravdu strašně moc se mi líbí celkové pojetí videa. Když se člověk zaposlouchá, tak se dozví opravdu hodně informací a Ells vše komentuje moc pěkně. Mimoto má sympatický hlas, který se moc hezky poslouchá. Takže také gratuluji k výhře, Počertěnou si Ells rozhodně zaslouží :-)
Jinak bohužel mi sem video nešlo vložit, youtube mi hlásí že je soukromé a že se sem takhle nedá vložit, takže sem alespoň vložím odkaz:
Video najdete ZDE


Monster high - Skřítek
 - pokud znáte našeho úžasného Skřítka tak víte, že od něho nemůžeme čekat jiná videa, než skvělá a vtipná videa. Mně osobně Skřítek vždy vykouzlí úsměv na tváři a nevím.. ten styl mluvení a vyjadřování.. to je prostě originál a zatím jsem nepotkala žádného člověka, který by to tak také měl :-))
Video se mi moc líbilo, protože jsem se z něho také dozvěděla několik nových informací a Skřítek ke všemu přistupuje svým originálním způsobem, který mě baví a bavit bude :-) Takže velká gratulace a tady je video!:


Zvláštní cena - Dominika Couf
 - sice jsme už tři tituly, o které jsme soutěžily, už rozdali, ale i tak je tu ještě jedna slečna, která mě se svým videem taktéž okouzlila a kterou musím také odměnit. Je to Domča. Její video se mi také strašně moc líbilo. Domča v něm totiž také rozebírá historii do celkem dost velkých detailů a to opravdu hodně oceňuji, protože je vidět, že si na natáčení dala záležet. K tomu všemu ve videu i představuje knihy a ukazuje z knížky obrázky, což se mi moc líbilo :-) Byl by hřích Domču neodměnit, takže i k ní poputuje knižní cena. Jen se musíme domluvit na tom jaká :) Na výběr bude mít nejspíš ze dvou knih a to: Prazákon , Nemám žádné jméno. Tak uvidímě, jakou knížku si nakonec vybere :-) Každopádně i jí moc děkuji za účast!! A tady je video:

Ještě jednou všem děkuji za účast. Doufám, že budete s výhrou spokojení a že i v budoucnu budete na Knihánkově soutěžit. Z celé soutěže mám moc pěkný pocit a videa se mi opravdu moc líbí :-)
Také nesmím zapomenout poděkovat všem ostatním blogerům, kteří šli do této soutěže se mnou a na svých blozích umožnili návštěvníkům soutěžit o zajímavé tituly.

Mějte se hezky, soutěžení zdar!!

                             Rodaw

2 komentáře:

  1. Já gratuluji výhercům ! :)
    Určitě mají báječné ceny! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To já moc děkuju za soutěž! Ani jsem nazačátku nevěřila, že mě to tolik chytne :) Na videa jsem koukala všechna a všechna se povedla. (Je pravda, že i mě Skřítkům projev očaroval :D)
    Gratuluju ostatním k výhře a tobě moc děkuju za (mnou velmi váženou) cenu navíc :))

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com