sobota 14. července 2012

Aktuální informace :)

Ahojky, všechny Vás moc zdravím!!

Tímto článkem bych chtěla omluvit mou nekativitu na blogu. Vím to a moc mě to mrzí a slibuju, že se napravím. Nejvíc za to může nejspíš nemoc. Opravdu hodně se to zhoršilo. K tomu všemu jsem se předávkovala Ibalginem, takže to včera byla opravdu katastrofa :D No ale to je jedno. Pomalu se to zlepšuje a za to jsem moc ráda :))
A teď k blogu: chystám tu docela hodně změn, které si myslím nejspíš poznáte. Bude to tu trošku jiné a uvidíme, co na změnu řeknete :))
Dejte mi čas. V menu najdete věci, které plánuji udělat. Takže se mějte hezky a zatím ahoj ;)

Rodaw

1 komentář:

  1. Tak se brzo uzdrav..:)
    Ty změny co jsou zaím vidět, jako je změna designu, jiné písmo se mi moc líbí..:) Jen tak dál..:)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com