pátek 17. února 2012

Neznámá pravidla




Informace o knize

Originální název: Scavenger v překladu do češtiny mrchožrout
Autor knihy: David Morrell
Žánr knihy: thriller, horor, dobrodružný
Nakladatelství: Klokan
Anotace: Napínavý thriller, ve kterém klasik žánru svým příznivcům opět namíchal dramatický koktejl plný napětí a strachu. 
Frank Balenger, hrdina známý z předchozího románu Nebezpečná minulost, je spolu se svou přítelkyní Amandou pozván na schůzku Manhattanského historického klubu, který ukládá do časových schránek vzkazy pro budoucí generace. Frank se probouzí se ztrátou paměti v parku a Amanda je nezvěstná. Frank okamžitě žádá o pomoc policii. Na jiném místě v záhadném domě, se probere Amanda spolu s několika dalšími účastníky semináře, kteří všichni přežili extrémní životní situaci, z níž se dostali díky pomocí svých výjimečných vlastností a schopností. Postupně zjišťují, že nebyli vybráni náhodně, že jsou obětí geniálního psychopata, který svět počítačových her převedl do reálného života a oni jsou pouhými figurkami v jeho patologické hře.



Moje recenze



Knížka se mi moc líbila :) Morrella mám ráda, píše pro mě vyhovujícím stylem. Na nadarmo se o něm říká, že je mistrem převratů v ději- svatá pravda! Sice mi přijde trošku nepravděpobodné, že by se hrdinům z Neznámé minulosti ještě podruhé stala taková hrůza, ale když nad tím zavřu očka, tak děj byl opravdu děsivý. Hlavně jak to dopadlo s tou první hokou.. ta scéna mě opravdu docela dost dostala. Já mám prostě ráda knížky, ve kterých se něco děje a jsou napínavé :-))

V této knížce nechybí akce. Zkrátka tu je. Od začátku až do konce. Možná jsem ze začátku nechápala úplně vše a trochu jsem si lámala hlavu s tím, zda je tahle knížka to pravé ořechové pro mě, ale jak jsem četla dál a dál, tak jsem se všechno dozvídala.

Má to logiku. Má to systém. Výsledkem je mrazivé počteníčko plné překvapení!!

I když se mi Nebezpečná minulost líbila více, tuto knihu hodnotím vysokým hodnocením. Má to své chyby, ale přesto všechno kniha byla čtivá a mně naprosto vyhovovala. Všem vřele doporučuji.

Celková pointa mi přišla opravdu dost mrazivá. Běhá mi z toho mráz po zádech ještě teď. Ke knížce se někdy strašně moc ráda vrátím, protože mě chytla a zaujala.
Na samotném začátku jsem byla mírně zmatená, ale postupem času se vše vysvětlilo. Verdikt? Jasný palec nahoru.

Moje hodnocení

♥ ♥ ♥ ♥

alias 4 hvězdičky















Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com