čtvrtek 16. února 2012

Nebezpečná minulost

Článek je překopírován z mého předešlého blogu.

Zdroj obálky: http://www.knizniweb.cz/


Informace o knize


Kdy jsem knihu četla: Září 2011
Originální název: The Creepers ("popínavé rostliny")
Autor knihy: David Morell
Žánr knihy: thriller, horor
Nakladatelství: Apress
Anotace: Thriller o skupince zvědavců, na něž při prohledávání opuštěného hotelu číhají hrůzostrašné zážitky. Čtveřice amatérských průzkumníků, podnikajících výpravy za tajemstvím starých budov a jeden novinář, se vydávají do polorozpadlého hotelu Paragon určeného k demolici. Čtyři muži a jedna žena dosud netuší, co je čeká: setkání s nebezpečnou partou brutálních mladíků, pátrání po obsahu hotelového trezoru a střet s vraždícím šílencem vyústí v boj na život a na smrt, při němž dojde k mnoha děsivým odhalením z minulosti. Drama se odehrává v průběhu dvou dnů - soboty a neděle. Ostřílený výrobce thrillerů opět nabízí exkurzi do světa strachu a nečekaných dějových zápletek. Zdroj


Moje recenze

Tuhle knížku jsem doslova hltala. Miluju tenhle žánr - někdo, někde, nějak, něco... Mnoho zvratů, překvapení. Určitě si ji někdy přečtu znova. Líbila se mi strašlivě moc, můžu jen doporučit. Bravůrně napsaný thriller, který místy připomíná horor. Nemám co vytknout :-)) Postavy mi byly velmi sympatické a právě i proto mě velmi mrzelo, když několik z mých extra oblíbených padlo. Opravdu jsem to několikrát nečekala a tak nějak vnitřně mě to zasáhlo a i poznamenalo.

Ano... Líbí se mi, jak je celá kniha napsaná, líbí se mi to dějově. Ke knize se opravdu ještě někdy moc ráda vrátím a už teď se na to těším!!



Pokud se rádi bojíte, opravdu Vám knihu můžu jen doporučit. Mě ze starého hotelu doslova běhal mráz po zádech.
Upřímně bych do něho nešla ani za nic!
Sice by mě to zajímalo a fascinovalo, ale přece jen...
Nikdy nevíme, co se na takových tajuplných a opuštěných místech skrývá.
Kniha je plná zvratů, obratů a převratů. U jednoho jsem byla opravdu velmi překvapená. To jsem na knize ocenila, protože asi jak víte , překvapení mám moc ráda :-)



Hmmm... ano. Na této knize mě dostává ta atmosféra!!
Znepokojující a neklidné.
Když čtete, bojíte se usnout.
Co když někdo přijde?¨
Co když nejste v pokoji sami?

Takové knihy miluju. Ráda se bojím. Bohužel žánr této knihy jsem u mnoha knih neobjevila, tak snad se to časem spraví.






Obálka u této knihy se mi líbí, i když mohla být trošku více... temná? strašidelná?? ... Tak nějak.
Ovšem mohlo by to být i horší, takže hodnotím spíš kladně.

Po knížce rozhodně sáhněte, myslím si, že je to dobrá volba.

Jak už jsem psala- rozhodně po ní někdy ještě sáhnu.


Zaujala mě a často na ní myslím.


VIDEORECENZE:

----------------------------------------------------------------

Moje hodnocení:
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
alias 5 hvězdiček


-----------------------------------------------------------------

Zdroje:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com