pondělí 1. prosince 2014

Knižní lákačka ♡ LISTOPAD 2014

Ahojky, OPOŽDĚNĚ Vás všechny vítám u listopadové Lákačky. Dneska bylo nahrávání poměrně dobrodružné, protože nám víc elektřina nejede než jede, je strašná zima  a naprostý kolaps v dopravě. Hezky nám ten prosinec začíná :-D
Takže se opravdu MOC omlouvám za zpoždění,škola mi v listopadu dala fakt zabrat... Prosincovou lákačku už začínám připravovat, takže rozhodně bude online v první polovině prosince :-)
Mějte se krásně a nezapomeňte mi napsat, jak se Vám video líbilo a co na knížky říkáte! :-)



JAKÉ KNÍŽKY VE VIDEU NAJDETE?
• Hledání Aljašky
• Andělé v mých vlasech
• Den pro Šakala
• Kalich
• Lord v nesnázích
• Codex Kamelot
• Zachránila mě slza
• Případ Amelia
• Dívka, která se dotkla nebe
• Temné šílenství
• Eleanor a Park
• Posmrtný život existuje
• Vražedný chlad
• Život jedna báseň
• Samotářka z Mill River
• Nespavost
• Všechno mi řekni
• Obětina
• Tady a teď
• Alice v říši divů (a taky před zrcadlem)
• Roštěnka
• Čtyřka
• Zbožňuju Vánoce
• Losing it
• Násobky sedmi
• Destrukční deník
• Once upon a time- bylo nebylo
• Nevítaní
• Dash a Lily: Kniha přání
• Posedlost
• Dárce
• Únos
• Poklad pana Isakowitze
• Panenka z kostí
• Celebrity pro Afriku
• Černý dům
• Pan Mercedes
• Odplata tě nemine
• Monument 14: Cesta pustinou
• Hranice světů
• Nevinnost
• Počátek zkázy
• Projekt Kraken
• Lásce na stopě
• Roztomilé malé lhářky 11: Úžasné
• Bestie
• Dotek anděla
• Láskobraní
• Zásnuby

7 komentářů:

  1. Skvelé video...Doma mám Eleanor a Park a zaujala ma aj Nejtemnější hodina takže tu si idem hodiť do wishlistu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ááá, Rodaw, Rodaw, to už jsem si říkala, že můj vánoční wishlist není tak dlouhý. Achjo! :D
    Ale úžasné video. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik skvělých knih :)
    Jsem moc ráda, že paperbackové vydání Hledání Aljašky má tak pěknou ( a přitom jednoduchou) obálku. Rozhodně se chystám na Eleanor a Parka - jen se trochu bojím, abych třeba nebyla zklamaná. Mám docela vysoká očekávání, jelikož to všichni chválí :)
    Taktéž mě zaujalo Případ Amelia ( nejdříve si však cjci přečíst Zmizelou), Život jedna báseň, Čtyřka ( Celou sérii Divergence mám radá, ale souhlasím, Hunger Games je prostě jen jedno :) ) ,... a spoustu dalších knih.
    Mimochodem - Cvrčínek tak roztomile kouká do foťáku <3 :)

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé video :) Cvrček je srašně roztomilý :3

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, četla jsi někdy Nástroje mrti od Cassandry Clare??
    Kdyby ano, líbila se ti tato kniha?

    OdpovědětVymazat
  6. QUANTUM BINARY SIGNALS

    Get professional trading signals delivered to your cell phone every day.

    Start following our signals today and profit up to 270% daily.

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com