pondělí 25. srpna 2014

Video s Madlenkou a Basterkou | HLÁŠKY MILOVNÍKŮ KNIH

Ahoj všem! :-)
Jsem moc ráda, že sem můžu dát video, které jsme natočily s Madlenkou a Basterkou v Praze (vlastně zítra v úterý to bude přesně týden :-) ). Vůbec jsem netušila, že se něco takového budu točit, tím příjemnější to pro mě bylo, protože mám ráda takové spontánní akce a rozhodnutí :-)) Já jsem si natáčení strašně moc užila, Barunka video moc hezky sestříhala a tady už je výsledek :-))

8 komentářů:

  1. Prostě skvělý video :D. Pouštěla jsem si ho už asi třikrát a pokaždý jsem se u něho dost nasmála :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, teď jsem se opravdu od srdce zasmála! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem ho viděla, je to vážně skvělé k pobavení. Vybraly jste dobré hlášky, některé z nich sedí opravdu na všechny knihomoly! :D (na mě bohužel nesedí ty nákupy, já většinou jen jdu a kochám se, protože mám u sebe peníze akorát tak na autobus a ty si musím nechat, jinak bych z Prahy asi musela pěšky. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé video, holky:))
    Hodně jsem se nasmála:D

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra, to jsem celá já. Nejhorší je, když je nějaká knížka tak skvělá, že se vám chce na každého zařvat, ať si ji laskavě jde přečíst. A to hned! Pak se vás někdo zeptá, jaká je, a vy jen koktáte, že úžasná, perfektní, prostě nejlepší, ale stejně nedokážete sdělit své emoce, které ve vás vyvolala.
    Jo, a to: "Co ti to přišlo? ZASE kniha na recenzi? Copak máš těch knih málo?" znám až moc dobře. Copak je těžké pochopit, že knih není NIKDY dost??? :D
    Super video. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem to říkala u Bastery, totálně jsem u toho umřela smíchy :D Super, skvělé, úžasné!!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se vám to povedlo. Nejvíc jsem se musela smát ale tomu, co jsi tam předváděla u toho facebooku a kdoví čeho. Úplně z toho bylo vidět, jak šíleně to vypadá, když někdo neustále řeší, kdo komu lajknul fotku, status atd... :D

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsem psala k Báře. Video se vám vážně povedlo. :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com