sobota 30. srpna 2014

Šibeniční vrch - recenze

Název: Šibeniční vrch (GALLOWS HILLS)
Autor: Lois Duncan
Nakladatelství: Baronet
Vydáno v ČR: 2014
Počet stran: 216
Anotace: Sedmnáctiletá Sarah Zoltanneová se proti své vůli ocitá v městečku Pine Crest, kam se její matka přestěhovala za svým partnerem. Konzervativní starousedlíci nevítají nové sousedy s otevřenou náručí a Sarah se v místní střední škole cítí jako vyvrhel. V předvečer svátku Všech svatých se pořádají tradiční studentské oslavy a Sarah, v naději, že konečně získá kamarády, ochotně souhlasí s rolí věštkyně budoucnosti. Její přesvědčivý výkon má obrovský úspěch a Sarah zdráhavě souhlasí, že bude ve hře pokračovat. Nevinná zábava se však změní v noční můru. Spolužáci podezírají Sarah z čarodějnictví a chtějí ji vystrašit. Nakonec ale podlehnou davové hysterii a chystají se napodobit zfanatizovaný dav, který koncem 17. století oběsil v nedalekém Salemu devatenáct údajných přisluhovačů ďábla...
Moje recenze:



Pokud se chcete podívat na recenzi na knihu Temnou chodbou, o které se zmiňuju ve videu, stačí kliknout SEM :-)






Za recenzní výtisk mnohokrát děkuji nakladatelství BARONET :-)

2 komentáře:

  1. Charlieho bych si asi taky oblíbila více, protože už to jméno je takové.. Prostě milé a super :D nevím, já, když už to má být horor, tak opravdu horor očekávám, a asi bych byla zklamaná, že by se z toho vyklubala oddechovka. :)

    krásná recenze:)) a fotky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!! :-)
      Pro mě to byla spíš oddechovka, ale věřím, že třeba pro mladší čtenáře by to byl super horor :D :-)

      Vymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com