neděle 30. března 2014

Zápisník jedné lásky - recenze

Název: Zápisník jedné lásky (The Notebook)
Autor: Nicholas Sparks
Nakladatelství: Ikar
Počet stran: 160
Anotace: Poutavý milostný příběh se odehrává roku 1946 v Jižní Karolíně. Noah Caulhoun e po druhé světové válce vrací domů, aby začal nový život a obnovil zašlou krásu starého venkovského domu na plantáži a nemůže zapomenout na dávnou lásku Allie. Pomalu se smiřuje s tím, že bude do konce života pouze vzpomínat, když se jeho milovaná náhle vrací do města, aby se s ním setkala naposledy...
Kniha na Goodreads: Tady
Moje recenze:

4 komentáře:

  1. Já jsem se dlouho rozhoupávala a nakonec jsem si nedávno film pustila, protože se mi hodně líbí Rachel McAdams a viděla jsem s ní teď ten nový film Lásky čas (doufám, že to nepletu), tak jsem to zkusila a líbilo se mi to.. Teď se zas rozhoupávám ke knize, nevím, jestli to má cenu, když ten příběh celý znám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že v podstatě příběh, co je ve filmu je i v knize. Dokonce bych řekla, že ve filmu je ještě více "rozvětvený" :-)
      Uvidíš, jak se budeš cítit a hlavně jak budeš mít chuť! :-)

      Vymazat
  2. Já znám tu obálku a znám i název, ale knížku jako takovou jsem nečetla... asi by to pro mě nebylo ani to pravé, protože jak si řekla, že to někomu připadá moc přeslazené, tak já moc přeslazené knížky nemusím. Tak mě se často stává, že první vidím film a až potom čtu knížku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lory jestli nemáš ráda hodně romantické knížky (a i přeslazené :D), tak Zápisník jedné lásky nečti, je opravdu hodně romantický :-)

      Vymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com