neděle 30. března 2014

Bianca - recenze

Název: Bianca (The Silk Merchant´s Daughters: Bianca)
Autor: Bertrice Small
Nakladatelství: Baronet
Počet stran: 328
Série: 1.díl
Anotace: Renesanční Florencie vášnivě ožívá v nové sérii historických romancí od „legendární“ autorky bestsellerů Bertrice Small.Florentský obchodník s hedvábím Giovanni Pietro d’Angelo a jeho manželka netouží po ničem víc než provdat své dcery za bohaté a významné muže. Když však nebezpečná nerozvážnost způsobí, že se jejich syn zaplete do tragické nehody, musí za to pykat nejstarší dcera. Pietro d’Angelovi, vydíráni mocným a zhýralým Sebastianem Roverem, musí dát krásnou Bianku Roveremu za manželku, aby si tak koupili jeho mlčení.S matčinou pomocí uprchne Bianca z temného, krutého svazku a nalezne útočiště ve vile u moře. Otřesná vražda jejího manžela jí umožní konečně najít lásku. Florentská společnost by však nikdy neschválila muže, jehož si vybrala: prince Amira, vnuka osmanského sultána Mehmeda Dobyvatele.Dva vášniví milenci… dvě různé kultury… dva světy, které je chtějí odloučit…
Kniha na Goodreads: Tady
Moje recenze:

1 komentář:

  1. Tuto knížku jsem opravdu četla,ale nedočetla:D Snad se k ní někdy v budoucnu vrátím.

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com