středa 21. listopadu 2012

Život byl pes - recenze


Autorka: Helena Rytířová
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání v ČR: 2012
Rok vydání v originále: 2012 (česká kniha)
Žánr: zkrátka život jednoho pejska J krásné, smutné, dojemné
Počet stran: 120
Anotace: Tak tady jsem! Já, pes Život! Mysleli jste snad, že to nezvládnu? To bych se nesměl jmenovat Život. Dokázal jsem spoustu věcí... Najít cestu zpátky k paničce, a když jsem se ztratil, dokonce jsem potkal i psí lásku. Také jsem paničku rozesmál vždy, když byla smutná. Cestu do její postele znám dokonale. Ale hlavně doufám, že jsem jí svou přítomností zvládl také obohatit život.


Úžasná knížka, která dojme a zanechá ve Vás mnoho pocitů. Doporučuji všem psím nadšencům a lidem, kteří čtou rádi o životu zvířátek :-)
Ze recenzní výtisk mnohokrát děkuji nakladatelství Fragment! :-)

2 komentáře:

  1. Páni, tohle vážně zní jako knížka, kterou bych si chtěla přečíst. A je mi jasné, že si opravdu hodně popláču, to já vždycky u čehokoliv s pejsky, před týdnem jsem třeba viděla Disney film, myslím, že se to jmenovalo Cesta domů a bylo to o dvou psech a jedné kočce, kteří se vraceli ke své lidské rodině. No nabrečela jsem se až až :D
    Takže po téhle knížce určitě sáhnu, díky za tip a jinak pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)) Já taky vždycky brečím u všeho, kde jsou zvířátka :D

      Vymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com