středa 21. listopadu 2012

Poklad - recenze


Autorka: Kathy Reichs
Nakladatelství: BB/Art
Rok vydání v ČR: 2012
Rok vydání v originále: 2011
Žánr: dobrodružný
Počet stran: 304
Anotace: Tory Brennanová a její přátelé narazí v Charlestonu na stopu po dávném pirátském pokladu. Viráti se ocitají na nebezpečné cestě plné zákeřných pastí, bezhlavých mrtvol a tunelů zalitých vodou. Poklad ale nehledají jen kvůli dobrodružství… v sázce je osud ostrova Loggerhead. Jejich nadpřirozené vlčí schopnosti mohou být jedinou šancí, jak překonat všechny nástrahy. Po pokladu totiž pátrá i někdo další… Tory a její přátelé se musí spojit, aby zachránili svůj ostrov, práci svých rodičů i svou budoucnost.


Úžasná knížka, kterou byste rozhodně měli mít ve své knihovničce :-)) Vřele doporučuji!!

5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase dokonalá recenze! :) I když mě zrovna Poklad moc nezaujal. :)
      Zvu vás na Vánoční soutěž :))
      http://calm-of-books.blogspot.cz/2012/11/vanocni-soutez.html

      Vymazat
  2. Fajn recenze..četla jsem první díl..Virus..a byl dobrý..ale jak to tak vypada tak poklad asi cist nebudu..pirati a dobroudruzsti za pokladem..no jako..tohle neni zrovna cetba co by mne brala..Ale recenze mas fajn..:)

    Děkuji..:) Jsem rada kdyz se nekdo nad moji praci alespon pozastavi..o to vic kdyz se libi..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Poklad se zrovna chystám číst :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Na knížku jsem se moc těšila a když vyšla hned jsem si jí běžela koupit do knihkupecví.A tak není asi překvapením,že jsem si jí hned začela číst.Moc se mi líbíla,ale první díl Virus byl podle mně lepší,ale i Poklad byl dobrý.

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com