úterý 27. listopadu 2012

Soutěž: Šťastně až na věky - výsledky!!

Hop, který pro nás zorganizovala Syki.
Zdravím!
Nadešel čas, abych oznámila dva výherce, na které se tentokrát usmálo štěstí :-) Díky Vašim komentářům jsem se o Vás dozvěděla spoustu informací a za všechny Vám děkuji. Myslím, že téma pohádky bylo příjemné pro nás všechny :-))

Vyhráli sice "jen" dva lidé, ale nebojte - i v budoucnu se můžete těšit na další soutěže :-)) Pokud půjde všechno dobře, tak bych ráda uspořádala i nějakou vánoční :-))
Ještě jednou mnohokrát děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí výher!!


A kdo tedy bude bohatší o jednu knihu a o jednu audioknihu?? :-)

Život byl pes: Das



Eragon: audiokniha: Christine Livres


Oběma holkám MOC GRATULUJI. Už jsem Vám zaslala vítězný e-mail a budu se těšit na Vaši odpověď i s adresou, abych mohla výhry odeslat :-)

Všem mnohokrát děkuji za odpověď a nebojte - na každého se někdy usměje štěstí :-) Příště to budete třeba právě Vy ;-)

4 komentáře:

  1. Páni, mockrát děkuju! Ještě nikdy jsem nevyhrála, tak se na mě konečně usmálo štěstí! :) Když mi přišel e-mail, byl to opravdu šok, jsem našená! Ani nevím, jak ti poděkovat :)
    Na e-mail ti už odepisuju, měl by ti dojít co nejdříve :)

    Ps. Moc děkuju za pochvalu blogu! Já mám také moc ráda tvůj :)

    Christine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ps2. Dalo to zabrat ujistit mámu, že jsi "normální, seriózní blogerka, která nezneužívá adresy k jiným účelům" :D, ale nakonec to povolila, takže jsem už odepsala :)

      Vymazat
  2. Týjo.. vůbec jsem to nečekala! Děkuji moc, konečně něco krásného na tomto dni! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com