středa 28. listopadu 2012

Halloweenská soutěž 2012 na Knihánkově - výsledky!!


Dobrý večer! Všechny Vás zdravím :)
Dnes mám tu čest oznámit výherce Halloweenské soutěže. Při čtení strašidelných příběhů mi místy běhal mráz po zádech a musím se přiznat, že mě to opravdu bavilo. Výherní příběhy jsou úžasné. Pokud si najdete chvilku času, tak si je rozhodně přečtěte. Každý z nich má něco do sebe...

V soutěži se hrálo o 2 skvělé a hlavně tajemné knížky, které věnovalo knihkupectví KNIHCENTRUM, za což ještě jednou MOC DĚKUJI!! Doufám, že se výherkyním budou knihy líbit a že se k nim budou s radostí vracet :-))

Já děkuji za zaslání skvělých příběhů a už teď se nesmírně těším na další soutěž a třeba i na Vaše další výtvory :-)) A kdo tedy vlastně vyhrál?



Encyklopedii hrůzy získává: ZDENINA!!


Historii smrti získává WENDY!!

Oběma holkám moc gratuluji a doufám, že budou s výhrou spokojené :-))

A tady už přidávám výherní povídky, které si určitě přečtěte!! :-)

Zdenina - ČARODĚJKA S HAVRANEM NA RAMENI

Wendy - MALÁ EMILY

Jak jsem již psala výše - příběhy se opravdu povedly. Obě holky mají velký talent pro psaní a strašidelný příběh napsaly opravdu skvěle! Klobouk dolů! :-))

3 komentáře:

  1. Gratulace!! =)
    Snad se příště usměje štěstí i na mě.. :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji výherkyním :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mo díky za výhru. Už se na knížku oc těším.

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com