pátek 26. října 2012

Týden s knížkou 18

Ahojky!
Přidávám nový Týden s knížkou. Ani nevíte, jak mám moc velkou radost z toho, že máme doma konečně Bílého koně. Je to opravdu Ú-Ž-A-S-N-Á knížka - aspoň zatím.
A jak se máte Vy? :-)

10 komentářů:

  1. Bílý kůň je rozhodne jedna z najlepších kníh, aké som kedy čítala :)
    Ináč veľmi pekné video :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílý kůň je opravdu hodně poutavá a zajímavá knížka :))

      Vymazat
  2. Děkuji za nabídnu, ale už to pro mě udělala jiná mílá holčina. :)
    Vážím si Tvých komentářů. :)
    Já si radši počtu, ale.. no, videem jsi alespoň originální. :D
    Závidím kolik času máš na čtení a ještě k tomu stíháš se věnovat blogu. Já nestíhám ani jedno. :D
    K Bílému koni - trilogie a noha dílné série mě už štvou, dokonce vyhledávám knihy, které jsou jen jednodílné. :D Ale kniha by se mi moc líbila, jak tak poslouchám. :) Jak tématem, tak příběhem.
    Poklad se mi nelíbí obálkou tolik jako Virus.. no, to mi připomíná, že asi půl roku jí mám v nepsaném seznamu.. Kéž by byl čas. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky!
      Mně se taky víc líbí obálka Virusu než obálka Pokladu :) Ale tak důležité je to, co je // bude uvnitř knihy :-) Jinak Virus si určitě přečti, je to moc pěkná knížka :)

      Vymazat
  3. Ten Bílý kůň vyzerá neskutočne dobre! Postapokalyptické knihy mám veľmi rada. Teda mám rada veľa žánrov a postapokalyptické romány k nim patria :) Ale keďže nie je pravdepodobné, že sa k nej čoskoro dostanem, nebudem sa búchať do pŕs, že si to určite prečítam.
    Ešte ti držím palce s novým typom recenzií. Vyzeralo to pracne už na prvý pohľad, ale že si sa s tým trápila tak dlho, to som nečakala, wow, obdivujem ťa, dúfam že ti to vydrží, lebo je to fakt pekné. No ja praktikujem skôr písané recenzie, je to proste taká klasická forma, ako zdeliť ľudu svoj názor na knihu. Tvoj spôsob je výnimočný a keď som videla tvoje videá, zatúžila som sa zapojiť aspoň do mesačného naj. Bohužiaľ, prostriedky na vytvorenie videa nemám (točiť to mobilom by nedopadlo dobre :D)... Takže je to také sci-fi :D
    Okrem toho ja som dočítala Knihu hřbitova, tak som an to splácala jednu recenziu, ak chceš, prečítaj si ju. Včera som začala so Sirotincom pre podivné deti a teraz som na strane 133. A ešte jedna vec, včera som bola v kníhkupectve a už som držala v ruke Rezistenciu, keď am zrazu dačo popadlo a kúpila som si namiesto toho Mesto kostí. Ach tie moje impulzívne rozhodnutia, škoda, že ich vždy neskôr oľutujem, ale dúfam, že tá kniha bude stáť aspoň za voľačo :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky!
      Hrozně moc Ti děkuji za skvělý komentář :-)) Psané recenze jsou opravdu klasika a myslím, že klasikou navždy budou a že s nimi rozhodně nemáš co zkazit. Moc děkuji za to, že se Ti líbí i recenze ve formě videa :-)) Za to jsem moc ráda :-))
      Rezistence je fajn, ale jsou i lepší knížky. Město kostí jsem ještě nečetla, ale je to opravdu skvěle hodnocená knížka, tak jsem zvědavá, co na ni řekneš :-))
      Sirotčinec jsem taky hodně chtěla, ale nakonec jsem si ho nekoupila. Tak jsem také zvědavá na Tvůj názor :)
      Ještě jednou moc díky za komentář!! :)

      Vymazat
  4. Tak jo, sice jsem se na to místo jedenácti minut díky zasekanému netu koukala skoro hodinu, ale tohle video za to stálo! :)
    Jinak, ke knižnímu srazu -> zatím je to tajemství, ale možná vás někdy poctí návštěvou i Annie :D
    Trojskou masku asi číst nebudu, protože mi sice odbornosti až tak nevadí, ale takové knihy čtu hrozně dlouho a pak jsem v hrozném skluzu...
    Jak mluvíš o Koni a Pokladu, úplně ti jde ta radost cítit z hlasu... moc hezky se to poslouchá :)
    Já mám recenze ve formě textu radši kvůli tomu, že na polovinu videí se kvůli rychlosti mého internetu nedodívám :// Ty se třeba moc pěkně posloucháš, ale je mi blbé komentovat ti, když jsem viděla první dvě minuty videa...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1 hodinu? wow... tak to moc promiň :( Jestli máš pomalý internet, tak je to na starou bačkoru :(( My ho máme hodně rychlý, takže mně se videa vždycky načtou rychle. Tak to mě moc mrzí, že Ti dělají videa takový problém s načítáním :-((
      Jinak opravdu by ses srazu zúčastnila? TAK TO JE NAPROSTO SUPER!!! :)))
      A k těm videím - to už jsem vlastně psala výš - moc mě to mrzí, ale zase tak v knižním světě je opravdu hodně bloggerů a ti většinou píšou psané recenze, tak kdyžtak můžeš komentovat jim :))) Můj blog není jediný na světě :-DD
      A moc díky za komentář a pokud na sraz přijdeš, tak to bude naprosto skvělé!! :)

      Vymazat
    2. Ne, v pohodě :) Vážně jsem na to chtěla kouknout, nevadí mi to :D No, pomalejší net, než tady, už je jenom ve škole v době, kdy má 90% tříd pauzu na oběd :D
      Vzhledem k tomu, že mám Brno kousek, se už nějakou dobu plánuju taky zastavit :))
      Není jediný, ale je osobitý a chci komentovat zrovna tobě :P Jen tedy se omlouvám, že to nebude tak často :/
      A není za co :)

      Vymazat
    3. To vůbec nevadí :) A pokud by jsi někdy zavítala na nás knižní sraz, tak by to bylo naprosto super!!
      Kdyžtak mi napiš na rodaw@seznam.cz a já si Tě přidám do adresáře a budu posílat pozvánky na sraz :)

      Vymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com