neděle 23. září 2012

Zahrada kostí - recenze


Autorka: Tess Gerritsen
Nakladatelství: Knižní klub
Rok vydání v ČR: 2009
Žánr: thriller, krimi, historický, romantický
Anotace: Neznámé kosti, neodhalená tajemství a nevyřešené zločiny vrhají své zlověstné stíny až do současné doby - nový strhující kriminální román bestselleristky Tess Gerritsenové. Autorka v něm důmyslně propojuje osudy současných postav (na scénu opět přivádí soudní patoložku Mauru Islesovou) s příběhem z devatenáctého století, osvědčuje přitom dokonalou znalost historických reálií včetně nesnadných počátků moderní medicíny a temnou spletí hrůzných zločinů směřuje k šokujícímu závěru.

Moje recenze:
Moje hodnocení: 10/10

4 komentáře:

  1. Fajn, fajn! Díky moc, zase jsi mi donutila přidat knížku do to-read listu :D ..já tě fakt nemám ráda. Já na medině taky trošku ulítávám :) .. a celkově to téma se mi hodně zamlouvá.. a brečící knížka? No to jsem zvědavá, já totiž nikdy u knížky ještě neplakala.. tak to jsem zvědavá, emotivní knihy s hloubkou mám opravdu moc ráda :) .. ale s tou obálkou je pravda, že v knihkupectví bych si jí asi nevybrala.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá recenze, vlastně jako každá jiná... opravdu si mě na knihu neskutečně nalákala, takže si ji chci rozhodně co nejdřív pořídit... vypadá to hodně zajímavě, takže doufám, že se mi brzo poštěstí a knížku si budu moct přečíst a taky doufám, že se mi bude líbit tolik jako Tobě, ať zase máme jednou co řešit :-D... Ty máš stejně samé výborné tipy, teď třeba ještě Záchranný člun - doufám, že se tak kniha jmenuje :-D... no raději nic neříkám :-D... prostě paráda!

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn, další knížka do seznamu k přečtení... Kde na to vezmu čas, to fakt nevím. :D

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com