pondělí 24. září 2012

30 Day Book Challenge - Day 07


Projekt vymyslela Kacennka.  A dnes je na řadě už 7.den :-)

Kniha ze které umím citovat

Vlastně asi jediná kniha, ze které umím citovat je Hunger games. Přesněji tedy Hunger games: Síla vzdoru. Tato knížka už v této rubrice sice už jednou byla (kniha, která mě rozpláče) , ale pro dnešní den si zde své místo taky zaslouží. Tato věta se mi dostala hluboko do kůže a musím uznat, že si ji stále pamatuju, i když jsem četla Hunger už před nějakým tím pátkem...

"You love me. Real or not real?"

"Real"

4 komentáře:

  1. Ja asi neviem zo žiadnej knihy doslova citovať 8D
    Ale keď čítam nejakú moju obľúbenú, tak stále viem obsah ďalšej vety 8D

    OdpovědětVymazat
  2. Nedivím se Hunger Games je dokonalá trilogie a tahle věta je prostě nezapomenutelná. Mně citovat z knih mi většinou moc nejde, spíš ze seriálů, u takových co už jsem viděla třeba 3x to je pak poměrně jednoduchá záležitost : D. HG jsme zatím četla jen jednou, ale doufám, že to v blízké době napravím, protože to pro mě pořád zůstává nejplepší knihou co jsem za poslední dva roky četla

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com