neděle 30. září 2012

30 Day Book Challenge - Day 13


Projekt vymyslela Kacennka.  Dnes je ne řadě  už 13.den :)
--------------------------------------------------------
Kniha, jejíž hlavní postava je mi nejvíce podobná
Uf... tak toto je opravdu oříšek!! Vybrat postavu, která je mi podobná? wow.. To je těžké. Docela by mě zajímalo, ke komu by mě přiřadili mí kamarádi a nebo má rodina. Jsem taková, jaká jsem a mám své chyby. A přiřadit se k někomu konkrétnímu? Do tohoto článku můžu uvést příklad, ale je to pouze tak, jak to cítím já.
Hrdinky knih jsou mi většinou sympatické. V některých věcech se shodujeme, v některých ne. V podstatě jsou mi hodně blízké například tyto: Katniss (HG) , Tris (Divergence) , Rein (Past) a ze všech nejvíc asi Callie z Banky těl- takže samé dystopie :-D . Ovšem v těch člověk hodně pozná charakter druhých - jak se chovají v krizových momentech, co je pro ně nejdůležitější atd...
Callie miluje svou rodinu a je zároveň i odvážná, ale i tak má své chyby. Já myslím, že přirovnat se k postavě z knihy opravdu není lehké a ani ne stoprocentní. Můžu říct, kdo mi byl a nebyl sympatický, ale říct to, kdo je jako já? Alespoň pro mě to byl opravdu hodně těžký úkol :) Takže tento článek berte spíš s rezervou, protože já sama nevím, co si o tom myslet.. každopádně "Kdo je mi z knih podobný" je poměrně dost filozofická otázka :) Také mi ale byla hodně blízká Rose ze Zahrady kostí a samozřejmě i další postavy :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com