sobota 29. září 2012

30 Day Book Challenge - Day 12


Projekt vymyslela Kacennka.  Dnes je na řadě 12.den :)


Kniha, která nejvíc připomíná můj život
Yymzmtldiqwmvobswkegchipo1_500_large
Gilmorova děvčata
Robin- protože milujeme pejsky :)
Pokud bych měla vybrat seriál, který dokonale vystihuje můj život, tak jsou to jednoznačně Gilmorova děvčata. Rory+Lorelai a k tomu si ještě přidejte mnoho zvířat. Ovšem kniha? uf.... to bude zase těžké :-D
Většinou čtu knihy, které se mému životu moc nepodobají - thrillery, dystopie a nebo i komedie, ale zkrátka z jiného prostředí.
Tím pádem vybrat knížku je opravdu těžké. Ale pokud bych nějakou vybrat opravdu měla, tak by to byl asi Robin (ano, už tolikrát tady zmiňovaný). Především z toho důvodu, že naše rodina zvířátka opravdu miluje. No neříkejte mi, že kdybyste nemilovali zvířátka, tak byste doma měli 12 koček?? Ano, momentálně jich máme sice "jen" 8, ale bývaly doby, kdy 12 u nás bylo normálním číslem. Do toho ještě 2 morčátka a mí dva milovaní bráškové - pardon - pejsci. Robin je knížka, která se odehrává v Česku a vypráví to, co zažívala rodina se svými zvířecími kamarády (hlavně těmi psími). To, co se v knížce objevuje zažíváme i my každodenně s našimi trpaslíky. Je to radost :) Takže asi bych vybrala Robina - kvůli těm pejskům :-)) Na zvířátka prostě nedám dopustit - hlavně na pejsky :)

1 komentář:

  1. Wow, 8 koček?! :O Tak to čumím! :D =)
    Já miluju zvířata, obzvlášť pejsky a koně, ale mám alergii, takže nemůžu mít doma žádné zvíře.. :/

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com