neděle 23. září 2012

30 Day Book Challenge - Day 06


Projekt vymyslela Kacennka.  A dnes je na řadě 6.den :-)

Oblíbená young adult kniha 
( kniha pro mládež )
Pro dnešek jsem zvolila knihu, kterou vyloženě miluju - Divergence. Zatím jsem měla tu čest číst ji sice jen jednou, ale v příštích dnech se chystám si čtení zopakovat. Tato kniha je opravdu jiná a pro mě.. dokonalá. Tolik akce, jako je tady na konci, jsem snad ještě nikde nezažila. Tuto knížku mám opravdu moc ráda. A již zítra vychází 2.díl - Rezistence!! Ani nevíte, jak já se těším, až si knížku koupím a přečtu. Divergence mě opravdu chytla a na druhý díl jsem moc zvědavá.
A protože mám dneska obzvlášť dobrou náladu a protože druhý díl vychází již zítra, tak Vám sem šoupnu ještě dokonalý fanmade trailer, ze kterého.. mi spadla čelist a pouštím si ho stále dokola! :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com