sobota 22. září 2012

30 Day Book Challenge - Day 05


Projekt vymyslela Kacennka.  A dnes je na řadě 5.den :-)

Kniha ve které bych chtěla žít
Většinou čtu napínavé knihy, dystopie a tak dále.. Tím pádem výběr pro dnešní den pro mě byl docela oříšek, protože k žití chci nějaké příjemné místo a to v nějakém thrilleru nebo hororu většinou nenajdu ;-) Takže jsem opět vybrala knihu Robin. Je to kniha, která mě dokáže rozesmát, ale také ta kniha, která mě dokáže uklidnit a nabít pozitivní energií. V téhle knížce je totiž neuvěřitelná pohoda a klid. Opitimismus na Vás vyloženě dýchá skrz stránky a Vám se při čtení automaticky zvedne nálada. Hlavní hrdinové - teda v podstatě rodina - jsou milí a přátelští. Dokážu si představit, že bych mezi nimi žila. Z ničeho si nedělají starosti, život berou s humorem a pejsky milují.
Je to takové ideální prostředí pro mě :)) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com