neděle 22. července 2012

Sapphique - recenze


Autorka: Catherine Fisherová
Nakladatelství: Knižní klub
Rok vydání v ČR: 2011
Žánr: dystopie, dobrodužný
Anotace: Finnovi se podařilo uprchnout z temného vězení jménem Inkarceron, ale musel tam zanechat své nejbližší přátele, přísežného bratra Keira a dívku Attii. Jeho nárok na trůn Říše se zdá nezpochybnitelný – až do chvíle, kdy vystoupí neznámý Uchazeč, který jako by mu z oka vypadl, a za dědice se prohlásí sám. Finn si stále pamatuje jen život ve vězení, mučí ho sny a nejistota. Kým vlastně je?

Moje videorecenze:

Pod videem se můžete podívat na fotky :









3 komentáře:

  1. Jak jsem se už zmínila u týdne s knížkou Druhý díl mi leží stále nedotčený v knihovničce. Až se zbavím té hromady knih z knihovny, pomalu začnu číst to, co mi leží doma delší dobu, protože mě už deptá.

    Rozhodně se mi tvé video líbilo a nalákala jsi mě ještě víc, když jsi říkala, že to skončilo neočekávaně. To by mě vážně zajímalo, jaké to bude. První díl byl úžasný a možná že si ho dám znovu aby si trošku příběh osvěžila :)

    Díky za navnadění :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bože, ta obálka! Inkarceron ji měl krásnou, ale u Sapphiqueho je ještě úžasnější!^^ Kdybych na ni koukala ještě pár minut, jsem schopná vletět do knihkupectví a koupit to jen kvůli tomu přebalu. :D
    Jinak, jak už jsem ti psala, já neměla nervy ani na ten Inkarceron a když říkáš, jak je to podobné, tak to pro mě nemá cenu ani zkoušet... :/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ještě nečetla ani první díl, ale už dlouho se na to chystám.. jinak se ti recenze velmi povedla...

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com