neděle 22. července 2012

Pes ve městě - recenze


Autorka: Veronika Hájková
Nakladatelství: Knižní klub
Rok vydání v ČR: 2012
Žánr: komedie, o pejskách
Anotace: „Pozor na návody k použití!” varuje humorná próza Pes ve městě. Život jedné pozdní matky obrátí naruby fenka anglického buldoka – nezvratný důkaz o tom, že rozvážné, poklidné a nesportovní plemeno produkuje výjimky. Zaznamenaný rok se vzpurným štěnětem, svérázným dítětem, zpovykaným manželem, rozšafnými rodiči a kazisvětskou tetou vyvolá bouři souznění u většiny českých žen. U pejskařů pak sentimentální vzpomínky na jejich kynologické začátky. Název Pes ve městě mírně připomíná kultovní seriál Sex ve městě. Ano, i v této knížce se scházejí kamarádky s padesátkou na krku, aby probíraly život, hádaly se, vysmívaly se svým trablům a byly si oporou, aby se ze života nezbláznily.

Moje videorecenze:
Pod videem najdete fotky :-) :






3 komentáře:

  1. Vypadá to na bláznivou oddychovku :) To já ráda. Ráda se bezdůvodně směju u knížek a mám ráda i takové větší výbuchy smíchu až mě potom bolí břišní svaly. Asi se po knize podívám, protože mám pejsky moc ráda. Osobně mám psích knížek celkem hodně, ale všechny jsou zaměřeny spíš psychologicky než jako příběh. Jediný psí příběh mám teda jenom Marley a Já.

    OdpovědětVymazat
  2. o této knížce jsem ještě neslyšela, ale vypadá skvěle.. pokud na ni narazím v knihovna určitě si ji půjčim.. a samozřejmě se ti recenze povedla.. ´))

    OdpovědětVymazat
  3. doporučuji se podívat na na oficialní web autorky. Je tam ukázka knihy. www.pesvemeste.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com