čtvrtek 9. října 2014

Asylum (Madeleine Roux) - recenze

Název: Asylum (ASYLUM)

Autorka: Madeleine Roux
Nakladatelství: Jota
Počet stran: 304
Anotace: Dan Crawford tráví léto v přípravce pro nadané studenty v New Hampshire College. Starý dům, bývalý ústav pro nepříčetné a nesvéprávné zločince, skrývá mnohá tajemství. Dan se svými přáteli Abby a Jordanem prozkoumávají temná zákoutí pochmurného domu, postupně je přepadají noční můry a dohánějí nevysvětlitelné události, mysteriózní zprávy a fotografie. Brzy zjišťují, že ne náhodou všichni tři tráví prázdniny právě na tomto místě. Ústav totiž v sobě ukrývá klíč k velmi temné minulosti, která přátele spojuje. A jistá tajemství se derou na povrch. Jakmile tam vstoupíš, ven už nikdy nevyjdeš… 
Moje recenze:














5 komentářů:

  1. Moc Krásné fotky :* Asylum mi strašně připomíná zpracování u knihy Sirotčinec slečny Peregrinové... Měla jsem to uplně stejně jako u tebe, moc jsem se na ní tak těšila, že mě docela zklamala ale počkám si na 3 dí,l šanci tomu chci dát ale soucítím s tebou no :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!! :) Sirotčinec mám doma taky! Už celkem dlouho :D Těším se na něho, ale zároveň se ho trochu bojím.. taky jsem to brala jako horor, ale četla jsem, že je to spíš taková pohádka, tak uvidíme:)

      Vymazat
  2. Taky jedna z knih, na které se chystám. Doufám že mě nezklame a bude se mi líbit, jinak moc pěkná recenze :) Mám tvoje videa hrozně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. Knihu bych si chtěla přečíst, ale nevím jestli se mi to bude líbit, protože takovéto téma nemám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com