úterý 25. září 2012

30 Day Book Challenge - Day 08


Projekt vymyslela Kacennka.  A dnes přichází 8.den :-)

Kniha, která Tě děsí

Ačkoli jsem tuto knihu ještě neměla tu čest číst, tak s klidným svědomím můžu říct, že mě děsí. A to pořádně. Vteřinu poté je určitě jedna z nejděsivějších knih vůbec. Když ji četla mamka s babičkou, tak mi celou knihu naspoilerovaly. To víte, že mi to vadilo a stále vadí!! Ale co s tím teď zpětně nadělám.. Ale zpět k tomu, že mě tato kniha děsí.
Možná se zeptáte proč? Odpověď je snadná. Prostě je to reálné. Pokud by mělo lidstvo takhle dopadnout, tak .. to je opravdu zlý. A stačí jen to, aby nejela elektrika a elektrotechnika.
Uvíznete na dálnici, ve škole a třeba se už nikdy nedostanete domů. Sníte všechny zásoby a pak máte tak velký hlad, že uděláte nemožné ( a sníte nemožné - třeba budete tak moc zoufalí, že budete seškrabávat tuk z vodních trubek). Pokud se teď smějete a kroutíte hlavou, tak si neuvědomujete, že toto by se stát OPRAVDU MOHLO. 
Děsivé je i samotné motto knihy: Není otázka jak se to stane, ale KDY se to stane.

.. to myslím mluví za vše. Mamka knížku ani nedočetla, protože se psychicky... ne že zhroutila, ale nedělalo jí to dobře. 
Na závěr bych jenom doplnila to, že bych ti tuto knihu jednou chtěla přečíst ( i když vím, jak dopadne).
 Až na to budu mít sílu.

2 komentáře:

  1. Brrr...nemám takový knihy ráda :D

    OdpovědětVymazat
  2. Takovýhle knihy mě také děsí, ale určitě by stálo za to si je přečíst.Musí to být plné akce a napětí :)).

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com