úterý 18. dubna 2017

PŘESUN BLOGU !!! :-)

Ahoj všem knihomolům!! :-)

Pokud mě sledujete pravidelně, určitě z mého YOUTUBE kanálu víte, že jsem se přesunula na nový.:


Více v tomto videu :-) :

Po poměrně dlouhém uvažování (i když to bylo ve výsledku rychlé a jasné rozhodnutí) jsem došla k závěru, že se chci vrátit i k blogu. Knihánkov má své pevné místo na YouTube, videa jsou moje hlavní parketa- to asi všichni víme, ale blog beru jako takový osvěžující doplněk, který mi trošku více rozšíří obzory a možnosti, jak být s Vámi "v kontaktu a spojení" :-)

Budu tedy moc ráda, když se kromě nového youtube kanálu přesunete i na nový blog!


(přesouvám se na nový blog, protože nový youtube kanál vedu pod jiným účtem na Google - tudíž musím založit nový blog, bude však přímým pokračováním tohoto :-))

Pac a pusu Rodaw ♥

2 komentáře:

  1. A proč sis jen nezměnila název a adresu blogu? Ono to jde a nepřijdeš a staré články...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,
    Tvůj blog jsem objevila asi tak před třemi hodinami a od té doby tady courám a čtu Tvé zajímavé články, které rohodně bdu pročítat i dál a pak se vrhnu na všechna videa :-). Je hezké, že ses rozhodla pro změnu, jak říkáš, je to občas potřeba! :-)
    Ráda bych Tě také přivítala na svém nově založeném blogu http://veroknihomol.blogspot.cz/ :-)
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com