čtvrtek 28. dubna 2016

MĚSÍČNÍ CHVÁSTAČKA ✰ ÚNOR + BŘEZEN 2016

2 komentáře:

  1. Irenko ještě jednou za všechno moc moc děkuji a myslím na tebe při přijímačkách. Posíláme s Nelou hodně štěstíčka a držíme palce. Já, Nela i naši pejskové. :) A zdravíme maminku a moc se těšíme na video. Chvástačka už mi chyběla, a těším se už i na ty další! Budeš točit ještě co vyjde v květnu a tak? To teď asi nestíháš, viď.... je to náročné....

    http://kniznikavarna.blogspot.cz/
    http://www.baby-mamalifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten příklad na začátku nemůžeš brát jako větu. Je to výrok :D A výroková logika. Nechci si hrát na žádnýho experta, je mi 16, ale v září jsme tohle probírali. Opakem obecného kvantifikátoru (VŠECHNA auta na parkovišti...) je existenční (ALESPOŇ JEDNO). ;-) Proto tam nemůže být slovo žádné. Když se do toho dostaneš, dává to smysl. :-D Jinak moc držím palce u příjmaček. ;) Zvládneš to.

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com