pondělí 7. března 2016

TÝDEN S KNÍŽKOU ✰ 67

4 komentáře:

  1. Nedělala bych si s tím hlavu. Každý je nějaký a proč se stydět za to, jak se člověk narodí. Jsme všžravci... Takže... Každopádně držím palce se zdravím ať se to zlepší. Taky mám svoje problémy...

    OdpovědětVymazat
  2. Na nového Dorna se nehorázně těším, objevila jsem ho díky Knihánkovu a nemůžu si ho vynachválit, takže za mě určitě must-read.
    S tím zbytkem si hlavu nelam, já sama jsem po jistých životních kotrmelcích zjistila, že člověk má právo se zase rozhodovat a měl by ho využívat, takže ti o to víc fandím. Já sama jsem si při volbě VŠ prošla svým a vegetariánství jsem také zkoušela a ze zdravotních důvodů jsem ho musela nechat plavat, takže zjisti co a jak a rozhodni sama za sebe. Taky si myslím, že by nikdo nikoho neměl soudit podle věcí jako oblečení nebo strava atd., ale podle jiných kritérií. To, žes uvedla věci na pravou míru, je podle mě správné a navíc odvážné, každé těžké rozhodnutí je odvážné, takže za mě rozhodně nejsi zbabělec, jen rozumně uvažující člověk, který přemýšlí o pro a proti a o svém životě, jaký ho chce mít.
    Měj se krásně a drž se. Eliška :)

    OdpovědětVymazat
  3. Příjemné video, držím palce!

    OdpovědětVymazat
  4. Blue Titanium Art - Titanium Art - Titanium Art
    Blue Titanium Art. This is an black titanium ring artist created in collaboration titanium nitride coating with TITEN ART. This unique buy metal online piece of art prints microtouch titanium trim walmart from our award winning artist 4x8 sheet metal prices near me is inspired

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com