pondělí 22. února 2016

Bazárek pro zvířátka z útulku Tibet ♥ 21.2.2015 - prodej knížek, úžasný Baronet a hlavně VY!! ♥ :-) POMOHLI JSME! :-)

Ahoj všem! :)
Tak ten velký den D je za námi.. Tak dlouho jsem se na něho připravovala a těšila a najednou už je pryč.. ach jo, klidně bych si ho hned znovu teď zopakovala!!! :-)
Bazárek běží dál až do středy, ale já kvůli škole a učení už tam nebudu. Knihy tam však stále jsou! :-D  V sobotu (den přípravy) i v neděli jsem tam byla pořád a myslím, že největší sláva asi stejně byla včera :-)) Mohla bych pořád děkovat a děkovat, ale i tak nevyjádřím tu obrovskou radost a pocit naplnění, co v sobě mám. Díky Vám se mi splnil sen pomoct i tak nějak víc :-)) Do bazárku jsem věnovala knihy v celkové hodnotě cca 30 000 a to bych bez Vás a úžasných nakladatelů nemohla. Takže velký dík za to, že mě sledujete a podporujete, protože to NENÍ samozřejmost!! Dává mi to energii a lásku ♥ Ač se to nezdá, i já mám své problémy a starůstky- jako každý- ale díky Vám mám Knihánkov a díky Knihánkovu mám Vás♥ Vy jste mí kamarádi a ten bazárek beru za NÁŠ velký úspěch, protože se nám to fakt povedlo, jupííí!! :-)))
Pokud to půjde, budu pomáhat takto dál. Chtěla bych se zaměřit i na další útulky. Zatím je vše ještě ve hvězdách, ale pokud to půjde, časem zase něco vymyslím :-)) Možná zkusím i nějaký prodej knih přes internet, ale to je opravdu jen takový sen do budoucnosti, budu to ještě muset promyslet, pokud to vůbec půjde :))
Včerejšek pro mě byl nezapomenutelný den, protože jsem potkala mnoho z Vás a všichni jste skvělí!!! Děkuji, že jste za mnou přišli!!! :-))))))
A samozřejmě nesmím zapomenout na úžasný a nejlepší Baronet- který nejen, že MAXIMÁLNĚ pomohl, ALE I I PŘIJEL! Až z Prahy!!!! Stále nemohu věřit... Mám Vás tak ráda ♥♥ Děkuji za vše a doufám, že se Vám hezky jelo naším Sněhuláčkem (i když jen kousek :-DD)
Jo, po tomto víkendu si říkám, že to, co dělám má fakt smysl :-))
A když se mi stane něco smutného a nebo se mi něco nepovede, tak si řeknu, že jsou věci, které prostě stojí za to , DÍKY VÁM VŠEM!!!!

5 komentářů:

  1. Bazárek byl super :) Včera jsem tam ukořistila dva Zafóny, tak jsem moc spokojená a po cestě domů jsme s kamarádkou povídaly a nakonec tam jdeme ještě dneska znovu, ale naopak zanést naše knihy, které nám tu zbytečně leží. Jsem moc ráda, že je můžu takhle věnovat na dobrou věc.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se o téhle akci dozvěděla díky facebooku a jsem ráda, že jsem měla možnost v neděli i když na chvíli příjit. Spěchala jsem protože jsem o berlích a když jsem odcházela už tam začínalo být narváno. Ale i tak jsem si odnesla 4 knihy a moc děkuji. Bylo to super a doufám, že něco podobného ještě uděláš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásně napsaný článek! Je úžasné, že jsi se na něčem takovém podílela! :)

    OdpovědětVymazat
  4. O bazárku jsem věděla ještě před Tvojí propagací, ale knížky mě donutily vyrazit do Brna podstatně dřív než obvykle. S přítelem jsme se objevili k večeru, neukořistila jsem nic ke čtení, ale slovník je taky knížka, takže se počítá! :D
    Díky za to, co děláš :) Příště rozhodně vezmu nějaké věci

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že se mi taky brzy podaří na zvířátka přispět. Děláš fakt dobrou práci a obdivuju tě za to. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com