pondělí 25. ledna 2016

TÝDEN S KNÍŽKOU ✰ 64

Ahoj, všechny Vás vítám u nového Týdne s knížkou!! :-))
+ pozor pozor! Ve videu jsem zapomněla zmínit soutěž na Facebooku o 3 knihy V DIVOČINĚ, takže pokud byste měli zájem, koukněte :) https://www.facebook.com/Knihankov/

9 komentářů:

  1. Páni, vážně skvělé video. Koukám, že máme podobný styl. Taky sleduju Walking dead, Cirkus Humberto jsem taky hodněkrát viděla a ten film ze včerejška je prostě úžasnej! I ti herci. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. K tomu učení, mě třeba pomáhá, když si to přepíšu vlastní rukou a pak si to nahlas čtu. Z počítače se to nedokážu učit, už jsem to jednou zkoušela, ale nedokázala jsem u toho vydržet celý den :/ a jelikož máme na výšce všechno v prezentacích, tak si pak doma to nejdůležitější vypisuji a pak až z toho se učím no a tohle zkouškové se mi to vyplatilo a všechno jsem nakonec zvládla :-)

    Ke knížkám. Nečetla jsem ani jednu, ale všechny znějí dost zajímavě. Já mám teď čtrnáct dní volno, jelikož nám škola začíná až 8.2. tak mám v plánu se položit do knížek, už jich tu na mě docela dost čeká nějakou tu dobu XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji ke zkouškovému!:) A děkuji za učící se tipy.. takže taky přepisuješ:)
      Užij si prázdniny!:)

      Vymazat
  3. Na bazárek určitě některý den přijdu, v Na stromě to mám moc ráda :-) Video o recenzních výtiscích mě zajímá, já sice zatím s nikým navázanou spolupráci nemám, ale časem bych velice ráda. Jestli i přesto zavítáš ke mně na blog, budu hrozně moc ráda. :-)

    http://story-huntress.blogspot.cz/

    Z vlastní zkušenosti vím, že v okamžiku, kdy se pro mě něco stane povinností, přestane mě to obvykle bavit. Můj vztah k povinné četbě je proto celkem komplikovaný =D

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi naprosto úžasná!!!! Ten projekt, který jsi rozjela je naprosto báječný a moc Ti přeju, aby se všechno vydařilo tak, jak si přeješ a aby se třeba i další nakladatelé chytli za nos a poslali také knížky. :) Já se na bazárek bohužel nedostanu, pro mě je to opravdu hodně daleko, ale držím palcem ať se všechno prodá, ať je hodně peněz pro pejsky. :)
    Jinak miluju Cirkus Humberto a kdysi jsem četla i knížku, ale seriál se mi líbil víc... :)
    Jinak recenzní výtisky beru přes web VašeLiteratura.cz, jako blogerce mi zatím nikdo spolupráci nenabídl, takže si vlastně sama vybírám co chci a také si koriguji, kolik si toho naberu, abych to vždycky do toho cca měsíce stihla přečíst a zrecenzovat, přičemž recenze píšu dvě - jednu pro zmíněný web a jednu na svůj blog Kavárna u Henrietty. :)
    Měj se krásně Irenko a jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím přiznat, že často když mluvíš, mi přijde, že mi čteš myšlenky. Alex je můj jeden z nejoblíbenějších herců. Stormbreaker s ním je naprosto úžasný! Nemluvně o Netvorovi, který mě také dostal na kolena. Btw. Doporučuji Magic Mika - Bez kalhot, kde sehrál úžasnou roli.
    Hrozně, ale opravdu strašně moc, se mi líbí vaše knihovna. Takovou mít doma skáču metr vysoko! Nádhera.
    Skvělé video! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alana Rickmana jsem oplakala, ale s touto nemocí se nedá jen tak bojovat. Bohužel to vím :) Doufám, že mu je už lépe.

      Vymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com