čtvrtek 31. prosince 2015

BOOKSHELF TOUR aneb NAŠE KNIHOVNA ♥ 6.část

Ahoj! Všechny Vás vítám u poslední části Bookshelf Tour, konečně :-) Předem se omlouvám, pokud Vám v tomto videu přijdu unavená (říkám i nějaké přeřeky), tímto videem jsem finišovala své 9hodinové natáčení. Moc děkuji všem, kteří se na tuto sérii pravidelně dívali, moc si toho cením!



No a protože je dnes Silvestr, chtěla bych Vám ještě popřát co nejkrásnější rok 2016. Plný ZDRAVÍ (protože to je nejdůležitější), ŠTĚSTÍ, LÁSKY A DOBRÝCH KNIH! :-) Pro mě je Silvestr nejméně příjemným dnem v roce, naši pejsci se dost bojí a všechno je to takové nervní.. Teď se však jdu dívat na můj milovaný film NÁVŠTĚVNÍCI (spolu s Beethovenem prostě ty nej komedie! :)) a pak zalezeme do postele s knížkou, takže v rámci možností to bude moc pěkné. DĚKUJI, ŽE SLEDUJETE KNIHÁNKOV, BUDU SE NA VÁS TĚŠIT V ROCE 2016 ♥ PLÁNUJI TOHO HODNĚ A VY POKUD BUDETE CHTÍT U TOHO BUDETE SE MNOU :-) ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK ♥

13 komentářů:

  1. Ahoj Rodaw :-) Dovolím si dát Ti tip na knihu Kamenné oko od Thomase Thiemeyera. Je v ní dobrodružství, hory i jeskyně, takže by se Ti mohla líbit ;-) Jenom už je velice těžko sehnatelná, jedině antikvariát...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě se koukám, že na Buxu bez šance :-( Každopádně moc díky za tip! :-)

      Vymazat
  2. Ahoj Rodaw, také ti přeji hodně štěstí a zdraví do nového roku a ať je lepší než rok 2015. Od Herriota jsem četla jednu knížku (To by se zvěrolékaři stát nemělo), která byla vážně hezká, ale na Camerona rozhodně nemá. Psí poslání i cesta jsou vážně úžasné knížky. Prostředek je u obou sice trošku slabší, ale po dočtení jsem si na to skoro ani nevzpomněla, ten příběh je geniální. 2. díl byl asi jedna z nejsmutnějších knížek, které jsem kdy četla. Ještě jedno takové upozornění. Rodinná hrobka není pohlazení po duši, jak si jí prezentovala. Naopak jsem tomu po dočtení nemohla uvěřit. Myslela jsem na ní ještě dlouho po tom a byla jsem z ní vážně nesvá. Aby si to pochopila, ta knížka není smutná, jen surově reálná. Ale je to jen můj názor :)
    P.S. Na všechny díly bookshelf tour jsem se dívala s radostí a ráda jsem do nich investovala čas.
    Měj se krásně, Simča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Simčo! Právě kvůli tomu druhému dílu jsem se stále neodhodlala, bojím se těch slz, které u knížky budu mít (u knih většinou nebrečím, ale tady jsem si jistá, že budu). Rodinná hrobka.. vážně? No vidíš, tak já mám o knížce úplně mylnou představu!!! To jsem tedy zvědavá :-D
      Moc děkuji, že ses na tuto sérii dívala :-) Taky se měj krásně :-)

      Vymazat
  3. Já se mám, jupí, jej! 34:20 Konečně se zbavím nachlazení, popadnu dárek, který tu pro Tebe už půl roku schovávám, a přijedu! V březnu vyje Útěk do Mombasy a už píšu 3. díl Za zvuku deště o válce v Jižním Súdánu a následcích zemětřesení v Nepálu (budeš mě mít ráda, vyvražďovačka, hory, skupiny lidí odříznuté od světa, bažiny...). :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se domluvíme!! A ano, za vyvražďovačku tě budu mít MOC ráda! :-)

      Vymazat
  4. Ahoj Rodaw,už mám za sebou 5 dílu bookshelf tour během 2 dnu a těším se na další moc pěkné,chvíli jsem si myslela že jsem u sebe v knihovně,máme stejné ty starší knižky Woodovou miluji,Erskinovou,Brownovou,Smallovou,mám teda víc J.Collins,Steelovou atd,nevím jestli mě to neuteklo ale neviděla jsem u tebe M.Cole a její nástupkyni D.Ryan/zruda,dablovo království,štvanice/bylo to Domino 2001 atd zrovna ty by se ti mohly líbit to je drastárna,mám taky takové ráda a jsem ráda že nejsem sama.Aještě k Pánu z hor to je fakt pecka už jsem ji četla 2 krát ale bohužel z knihovny mrzí mě že máma nekupovala víc knížek ale už ted nevím kam s nima zustali mě po ní tak aspon mám památku,taky jich mám hodně nepřečtených doufám že je stihnu přečíst.Ted mám aspon 50 na které jsi mě nalákala díky začnu Měděným jezdcem a Nejtemnější hodinou už se těším .Přeji hodně pěkných knih videi a máš moc pěkné pejsky klobouk dolu Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti, děkuji za krásný komentář! No vidíš, máme podobný vkus na knížky! :-) Jsem moc ráda, že se videa líbila :-)
      PS: Nejtemnější hodina ♥♥ prostě moje srdcovka :-)

      Vymazat
  5. Ahoj Rodaw tak už jsem skoukla poslední díl bookshelf tour a moc se mi to líbilo moc pěkně o knihách mluvíš a o obálkách taky,u těch starších knížek tak pěkný nebyly aspon u některých ale ted jsou luxusní.Chtěla jsem ti jen říct ta Mo Hyder je fakt síla taky jsem ji objevila náhodou a pujčila v knihovně četla ji postupně zatím 5 a fakt mě dostala hlavně Ptáčník a Pečovatel budeš koukat.Jinak Lutz,Coben,Gardnerová neznám díky za tip hned se podívám v knihovně.A ještě k Květy z pudy atd myslím že jsem ji dávno četla ale doma ji asi nemám ale našla jsem Kapky deště ...má to taky 4 díly tak zkusím toto a pak si pučím tamto nebo koupím no uvidím něco mě stačí přečíst 1 ale k něčemu se vracím i po letech třeba Věčná Ambra moje srdcovka tak se měj pěkně a těším se na další lákačky chvástačky atd.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rodaw tak už jsem skoukla poslední díl bookshelf tour a moc se mi to líbilo moc pěkně o knihách mluvíš a o obálkách taky,u těch starších knížek tak pěkný nebyly aspon u některých ale ted jsou luxusní.Chtěla jsem ti jen říct ta Mo Hyder je fakt síla taky jsem ji objevila náhodou a pujčila v knihovně četla ji postupně zatím 5 a fakt mě dostala hlavně Ptáčník a Pečovatel budeš koukat.Jinak Lutz,Coben,Gardnerová neznám díky za tip hned se podívám v knihovně.A ještě k Květy z pudy atd myslím že jsem ji dávno četla ale doma ji asi nemám ale našla jsem Kapky deště ...má to taky 4 díly tak zkusím toto a pak si pučím tamto nebo koupím no uvidím něco mě stačí přečíst 1 ale k něčemu se vracím i po letech třeba Věčná Ambra moje srdcovka tak se měj pěkně a těším se na další lákačky chvástačky atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji moc! :-) Doufám, že Moba časem vydá všechny knihy od Virginie Andrews, protože jsou jedinečné a zasloužily by si to.. uvidíme.. :-)
      Na Mo Hayder jsem moc zvědavá, už si od ní něco musím konečně přečíst!!

      Vymazat
  7. Jejda dala jsem to tam omylem 2krát a nepodepsala jsem se tak napravuji S pozdravem Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Všchny části zkouknutý :) obdivuju kolik do blogu dávás casu a energie , počítala jsi kolik knih máte doma ?

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com