středa 7. října 2015

MĚSÍČNÍ CHVÁSTAČKA ✰ ZÁŘÍ 2015




Jaké knížky ve videu najdete?
✯ OSUDNÁ TŘINÁCTKA ( James Patterson , Unlucky 13 )
✯ HORSKÝ SAMET ( Jude Deveraux , Highland Velvet )
✯ VYKOUPENÍ KRVÍ (Peter Tremayne , Atonement of Blood )
✯ ZLOČIN NA BEZDĚZU (Vlastimil Vondruška)
✯ O JEDNÉ HOLCE ( Lindsey Kelk , About a Girl )
✯ TENTOKRÁT TO VYJDE ( Gilles Legardinier , Ça peut pas rater )
✯ JÁ A PAN JONES ( Lucy Diamond, Me and Mr Jones )
✯ STRACH ZEMŘÍT ( Lisa Jackson , Afraid To Die )
✯ PÍSEŇ VODOPÁDU ( Sofia Caspari , Das Lied des Wasserfalls )
✯ ZLATÝ BŘEH ( Iny Lorentz , Das goldene Ufer )
✯ POLÁMANÉ PANENKY ( James Carol , Broken Dolls)

2 komentáře:

  1. Nejsou to knížky které by mě nějak úchvatily, ale rozhodně mě pár jedinců oslovilo. Uvidíme, jestli si je přečtu, ale momentálně je můj "to-read" list skutečně rozsáhlý. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Irčo, zase se mi tvoje video strašně líbilo. Pouštěla jsem si ho po částech během učení a opravdu mi zvedlo náladu, takže ti za to děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com