sobota 15. srpna 2015

MĚSÍČNÍ NEJ ✰ ČERVEN + ČERVENEC 2015

Ahoj! :)
Všechny Vás vítám u Měsíčního nej za červen a červenec! Dneska Vám představím knihy, které jsem za tyto dvě měsíce přečetla :)

Přeji příjemnou podívanou


Jaké knížky ve videu najdete?
VÁLEČNÝ KŮŇ (Michael Morpurgo , War Horse )
DÍVKA, KTERÁ SE TŘPYTILA (Lauren Beukes , The Shining Girls )
UVĚZNĚNI ( Dana Šimková )
SLIB  (Audrey Magee , The Undertaking )
SVATBA (Nicholas Sparks , The Wedding )
LÍSTKY VE VĚTRU (Virginia Cleo Andrews , Petals on the Wind )
VYKOUPENÍ OHNĚM (Virginia Cleo Andrews , If There Be Thorns )

Písnička z Květy z půdy https://youtu.be/3BbH7qr4YY8

2 komentáře:

  1. Hurá, jupí! Jak mi čtenář řekne, že byl při čtení tam a jakoby to před sebou viděl, nemusí už nic víc říkat - to je pro mě největší pocta! :-D Díky moc a na video přijedu. Těším se na to!

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com