pátek 7. srpna 2015

BOOKSHELF TOUR aneb NAŠE KNIHOVNA ♥ 3.část

4 komentáře:

  1. Opět výborné video! :-) Pár knížek mě celkem zaujalo - třeba Šestý zánik, ta od Petersové nebo Hostitel (ságu jsem nedávno četla i viděla (v tomto pořadí) a dost mě zklamalo, jak moc věcí filmy pozměnily a vypustily. Takže ber tenhle řádek jako doporučení na knihy :-) A ještě jeden tip pro Tebe mám: pokud se Ti dosud nedostal do rukou, ROZHODNĚ si najdi čas na Kostičas od Samanthy Shannon :-) (je to jedna z těch knih, co dělí lidi na dvě skupiny: na ty, které zklamal a na ty, které nadchl - řadím se do té druhé ;-) )

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za další část BookShelf Tour, opět jsem si rozšířila svůj seznam, co si přečíst, o nějaké desítky titulů, hehe. :-) Jinak četla jsem zmíněné "Manželovo tajemství" (resp. mám to rozečtené) a za sebe můžu říct, že mne to moc baví. A už teď se těším na "Na co Alice zapomněla". :-)
    Zajímají-li tě tipy na další knihy, mohu ti doporučit knihy Dana Browna, resp. mám od něj načtené zatím jen knihy "Digitální pevnost", "Šifra mistra Leonarda" a "Andělé a démoni" (možná znáš filmy?), jsou to všechno thrillery a byla jsem z nich nadšená. :-)
    A taky ještě knihy "Tma" a "Tma 2.0" od českého spisovatele Ondřeje Neffa - jde o postapokalyptické romány, v nichž se postavy snaží přežívat ve světě bez elektřiny. Na těch knihách je zajímavé to, že jde vlastně o ten samý příběh, začátek je u nich úplně stejný, ale Neff se nakonec rozhodl přepsat závěr, takže každá z těch knih končí trochu jinak a je to zajímavé to srovnávat. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Opět moc krásné a milé video! :) S Mořem klidu jsem to měla úplně stejně, nebyla jsem si tak úplně jistá, jestli si ji mám přečíst, nebo ne, ale nakonec jsem neodolala. Také nejsem kdovíjakým příznivcem young adult literatury, ale musím říct, že tohle bylo opravdu skvělé! :) Dala jsem jí 5 hvězdiček z 5 a za mě určitě jedna z nejlepších knih tohoto roku! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, nevím zda jsi při objevování Barbary Woodové už narazila na následující knihy, ale ráda bych je doporučila: Duhový had (Austrálie, rodinné tajemství) a Plamen duše (lékařka starověk). Je to už hrozně dávno, co jsem je četla, ale vím, že se mi líbily. Zuzka

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com