pondělí 23. března 2015

23.3.2015: MNOHO knižních novinek (aneb náš rekord!) a veliké poděkování jednomu panu spisovateli :-)

Ahoj, všem Vám přeju báječný, krásný a pohodová večer!
Já mám dneska dokonalý večer. A kdo za to může? Nové knihy  a úžasný pan spisovatel Alexander Stainforth (ale o tom bude řeč až za chvilku :) ).
Hned na začátek Vám musím napsat, že jsem moc ráda, že konečně píšu i nějaký ten článek. Jak už asi víte, poslední dobou se v podstatě skoro pořád jen učím (překvapivě) a těším se, až to skončí! A taky, až začnu natáčet videa.  Ani nevíte, jak se těším, až budu natáčet březnovou Chvástačku - v té Vám totiž všechny tyhle knížky ukážu a ještě více popíšu/okomentuju :-) Dnešní článek bude trošku stručnější, než video, které přijde - však víte, jak ve videích ráda povídám :-D
Ale protože se chci o svou radost podělit už dnes, pojďme se na nové přírůstky společně podívat :-)
Všechny knížky pohromadě, aneb knihy, které obohatily naši knihovnu během jednoho dne :-)

... samozřejmě všechny knížky hlídají Paki a Noki , nerozlučná dvojka :-)


Doufám, že tento článek nebudete brát tak, že se vychloubám (i když teď mě napadá, že slovo Chvástačka je od chvástat se :D). Akorát jako knihomol miluju, když se o svou radost z knih můžu podělit s dalšími knihomoly ... :-) Opravdu mám obrovitánskou radost! Za chvilku půjdu do obyváku a společně s mamkou si všechny knížky projdeme (děláme to tak vždycky), už teď se těším :-) Děláte to taky tak? :-)
↑ Objednávka z Knihcentra: 1.část ↑
↑ Objednávka z Knihcentra: 2.část ↑
↑ Knížky z Dobrovského ↑
↑ Úžasná nadílka, kterou mi poslal pan spisovatel Alexander Stainforth
Já bych se teď ještě na chvilinku chtěla zastavit u knížek, které mi poslal pan spisovatel Alexander Stainforth.(najdete ho i na FB! TADY :) ) Samotný příběh, jak jsem k nim vlastně přišla a jak jsem Alexandra vlastně objevila mě vždycky vykouzlí úsměv na tváří a třeba ho jednou řeknu i Vám :-) Každopádně mi Alexander poslal opravdu nádherné kousky - podepsané!! JUPÍÍÍÍÍÍÍÍÍ! - a samozřejmě má úžasná dvojčátka Pakiho a Nokiho, kteří se ode dneška stávají oficiálními hlídači mého pokoje a knížek! Kluci, jste super :-)
Co se týká samotných knížek, jsem nadšená. Zdá se, že Alex píše přesně to, co mě baví a co mám ráda! Stíny z domu temnoty jsou horor a já se upřímně nemůžu dočkat toho, až se do knihy pustím, protože já miluju a zbožňuju napínavé a strašidelné příběhy (a horory celkově.. :P). Tak nějak podobně to mám i s knihou Krvavá Mary- taktéž se moc těším na horor a na strašidelný příběh. Na Databázi knih jsem v komentářích četla, že tahle knihy se s ničím a nikým nepáře a to já mám moc ráda, takže naprosto super :-) Pád noci vypadá taktéž výborně (a ta obálka je taky nádherná!!) a je to nejnovější kniha od Alexe a zároveň je to první díl ze série, takže se těším moc moc moc :-) No a taky mi přišly tři historické knihy - Krásná Karolína, Karolínina pomsta a Karolínina volba. Opět se těším moc moc moc :-)
Takže: Alexi, pokud toto čteš, tak opravdu ještě jednou MOC děkuju, mám Tě ráda ♥ A strašně se těším, až se do knih pustím! Děkuji za všechno :-) Jo a zdraví Paki a Noki :-)


No a kdyby někoho ještě zajímal můj aktuální stav, tak momentálně jsem si dala malinkou pauzu od povinné četby a o víkendu jsem se pustila do knihy Talisman. Jak už jsem psala na Facebooku i Instagramu - Sparks nikdy není špatná volba, z knihy jsem nadšená :-) Již tuto sobotu ji u Verunky budeme probírat a bavit se o ni v našem čtenářském klubu, nemůžu se dočkat :-) No a pod Sparksem ještě vidíte knížky, které k nám přišly v pátek. Taktéž z nich mám obrovskou radost a všechny vypadají báječně!!! OH, MY JSME OPRAVDU KNIHOMOLOVÉ MAXIMÁLNÍHO LEVELU!!! 
No a to je ode mě pro dnešní večer asi vše,
mějte se moc moc krásně a děkuji, že jste si tento článek přečetli :-)
Rodaw :)

42 komentářů:

  1. Hezká sbírka :), ať se Ti hezky čte.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak to je teda naloz knih! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to pořádná hromádka a ty horory vypadají skvěle, mrknu na ně :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Proč je báječné být veterinářem jsem četla a moc se mi to líbilo :) Pravdivé, hezky napsáné a mnohdy i vtipné příhody veterináře - co víc si přát? :D Věřím, že se ti taky zalíbí, zvlášť, když máš tak ráda pejsky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ronnie tak to se mi určitě líbit bude :) Děkuji moc za komentář :)

      Vymazat
  5. Pěkné knihy:) Třeba si nějaké také přečtu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, za jeden den? :D Tolik jich nenasbírám ani za dva měsíce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to náš momentální rekord :D Moc děkuji za komentář :)

      Vymazat
  7. Krásné knihy! ale kdybych si jich tolik koupila za jeden měsíc, tak bych je už vážně neměla kam dát :-( Jinak Sparks je moje srdcovka a je prostě skvělý! Na Talisman se také brzy chystám a teď právě čtu Na co Alice zapomněla a to se mi mco líbí :-) Je to skvělá kniha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi moc děkuji za komentář :) S místem už taky bohužel začínáme mít problém .. :-( Když ale ony pořád vycházejí tak skvělé knihy ...
      Sparkse miluju, je naprosto boží :)
      Na co Alice zapomněla - tu knížku máme doma nově také, jsem na ni moc zvědavá!! A musím vlastně ještě přečíst i Manželovo tajemství :)

      Vymazat
  8. Nádherná sbírka :D Teď už si jenom najít čas na čtení, že? :D Přeji, ať se ti knihy líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Teeda, to jsou zásoby :) já si dělám radost průběžně, nakupuji tak jednou do týdne 3 knížky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta to je taky super systém!! Tohle bylo takhle jednorázově, protože jsme koupily mnoho knih v akci v Knihcentru :)

      Vymazat
  10. Páááni! To vypadá suprově! Brzy to už nebudete mít kam dávat..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě tenhle problém s místem už pomalu. ale jistě řešíme :-(

      Vymazat
  11. Já mám normálně radost za tebe, protože ti uplně rozumím :D Já si taky vždycky novýma knížkama listuju, ohmatávám je, prohlížím ze všech stran a pak si je ideálně na pár dní někde vystavím :D :-)

    OdpovědětVymazat
  12. ňuňuňu boží nadílka knih :)))
    a už se moc těším na tvé video, chybí mi ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně natáčení taky moc chybí ... děkuju Terezko :) Těším se na Tebe v sobotu :-)

      Vymazat
  13. Páni!
    Tak toto je naozaj nádhera! :)
    Je to nádhera pre oči, čítať to musí byť ešte lepšie... :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Rodaw, moc pěkná sbírka. :) 22 knih- to je fakt hodně :D. A Talisman je nějaká nová knížka od Sparkse? Protože jsem o ní ještě neslyšel :). Strašně se těším na video! :) Měj se hezky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky :-) Talisman už je právě starší knížka :-)
      Děkuji moc!:)

      Vymazat
  15. Ahoj Rodaw !Kde jsi koupila knížku Zbožňuju Paříž? nemůžu ji nikde sehnat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, úplně náhodou ve výprodeji na Buxu (předtím jsem ji sháněla asi 3 měsíce, tohle přišlo fakt zcela náhodně a samotnou mě to překvapilo), ale už tam bohužel není :(

      Vymazat
  16. Toto sú úplne úžasné prírastky! Gratulujem ti a tíško závidím :))

    OdpovědětVymazat
  17. Tedy to je sen každého knihomola, takové číslo! :D Já jsem se rozhodla, že se musím krotit a tak můžu jen tiše závidět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :-) Já bych se taky pomalu, ale jistě měla krotit, ale nedokážu to :D

      Vymazat
  18. Rodaw jsi fakt úžasná a neustále pozitivní a milá.:)Těším se na tvá videa.A doufám,že se ti povede maturita.Jinak pozdravuj mamku a pejsky a babičku.Můj blog je konilinka.blog.cz
    Tvoje velká obdivovatelka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji moc za krásná a milá slova!! Já se taky moc těším na to, až zase něco natočím :-) A moc děkuji za odkaz na Tvůj blog, hned se jdu mrknout! :-)

      Vymazat
  19. Ti chechtající se ďáblíci tomu dodávají skvělou atmosféru. Jakoby chtěli říct, že to bude po čertech dobré čtení. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Stíny z domu temnot je úžasná kniha!

    OdpovědětVymazat
  21. Tak co myslíš na můj blog Rodaw?Máš nějaké rady pro vylepšení,atd....

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to je opravdu velká nadílka! Četla jsem z nich sice jen Kainovo dědictví, a...bylo fantastické - takže moc doporučuji! :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Je jich opravdu hodně. Všechny vypadají zajímavě. Ani nevím kterou bych chtěla začít jako první číst. Máš to opravdu těžké Rodaw,tolik krásných knih! :D

    OdpovědětVymazat
  24. Jej to je knížek! :) Ty knihy od pana Alexandra mě docela zaujaly! A tu zahradu stínů bych si chtěla přečíst, už po ní chvilku koukám. :3 Snad se ti budou všechny líbit! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Máš nádherný blog. Mám moc rád tvé videa. : )
    Wow! Pěkná nadílka. Také se příští týden chystám objednat pár knih. Nad knížkou Nejdražší dcera již delší dobu přemýšlím. A sérii Květy z půdy bych si rád také jednou přečetl.

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com