úterý 16. prosince 2014

MLHA (Rob MacGregor Rob a Bruce Gernon) - recenze

Název: Mlha (THE FOG)
Autoři: Rob MacGregor Rob a Bruce Gernon
Nakladatelství: Baronet
Rok vydání v ČR: 2014
Anotace: Co se stalo s Letem 19 – když pět bombardérů námořnictva zmizelo během rutinní výcvikové mise – a s nespočtem všech ostatních, kteří v Bermudském trojúhelníku zmizeli? Co se můžeme dozvědět od neohrožených dobrodruhů, jakými byli Kryštof Kolumbus, Charles Lindbergh a Bruce Gernon – spoluautor této knihy – kteří děsivé setkaní s Trojúhelníkem přežili a mohli o něm vyprávět?
Kniha Mlha přináší novou převratnou teorii Bruce Gernona o Bermudském trojúhelníku.
Moje recenze:  Mnohokrát děkuji nakladatelství Baronet, že mi knížku poslalo ♥ :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com