sobota 13. prosince 2014

Český ráj ♥ PSÍ DOVOLENÁ 2014

Ahoj všem! :)
Dneska přidávám video, ve kterém (pokud chcete samozřejmě :D) můžete kouknout, jakou jsme měli letošní dovolenou :-)
Já mám nejradši skály a Česko a nebo Slovensko, takže tahle dovolená pro mě byla naprosto ideální ♥
Bydleli jsme na Malé Skále, Český ráj je naprosto boží! ♥ Hrozně moc ráda se tam ještě někdy vrátím :-) ♥
Moc děkuji za zhlédnutí videa!! :)

12 komentářů:

  1. Jéé, asi se pletu, ale nejsou to Prachovské skály? :) Mám kousek od Turnova tetu, tak jsme tam párkrát zašli a musím říct, že to tam bylo úžasné! :) Moc hezké video! Je vidět, že jste si dovolenou užili:) Mně se vždycky po takové túře krásně usínalo. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne video a tvoji psíkovia sú strašne zlatí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. V Českém ráji mám tetu takže tam často jezdím a je to tam naprosto úžasný! :-) Vypadá to že jste si všichni dovolenou užili. Máte úžasné pejsky :-) Těším se na další video! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super video, určitě jste si dovolenou užili a Český ráj vypadá krásně, snad se tam jednou taky podívám :-) A mimochodem máte úžasné pejsky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné video! :) Hezky sestříhané. To je vážně neuvěřitelné, jak je ten svět malý (slečna průvodkyně). Ale na druhou stranu, kdo by Tvůj blog neznal? :)

    OdpovědětVymazat
  6. netočila sa tam nahodou rozprávka Treti princ?

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com