neděle 19. října 2014

MĚSÍČNÍ NEJ ✰ ZÁŘÍ 2014

Ahojky, všem přeju krásný den! :)
Tentokrát jsem tu s videem MĚSÍČNÍ NEJ ZA ZÁŘÍ 2014. Za září jsem přečetla knihy Šest let, Labyrint:Útěk, Ostře sledované vlaky, Médeu a Saturnina. No a jak se mi knížky líbily najdete ve videu :) Sama se těším, až budu natáčet Měsíční nej za říjen, protože v něm budou skvělé knihy! Mějte se krásně ♥

10 komentářů:

  1. Rodawka ja som minuly tyzden citala tiez Sest let a dala som to za den take to bolo dobre! Ako je mozne ze som cobena doteraz nepoznala?? :-) Uz som si na bazariku vyhliadla dalsiu knihu od neho...A labyrint mi pride tento tyzden, velmi som zvedava co to bude zac ked to tak vsetci chvalia... Tie zvysne tri nepoznam, nikdy som nebola fanusik povinneho citania na strednej, myslim ze som precitala len hamleta :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme s povinnou četbou stejně! :-)
      Šest let je výborná kniha, souhlasím :) Měj se moc krásně a děkuji za komentář! :)

      Vymazat
  2. jé nové vydanie Saturnina :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem ho z knihovny, takže ho doma nemám, ale ano, bylo to to nové vydání :)

      Vymazat
    2. Saturnina zbožňujem.. povinnu četbu nemal rád asi nikto. Ten pocit, že MUSÍŠ tu knihu zhnusí už hneď od začiatku..
      Zaujímave, že to máte až v 4. ročniku my sme to mali cele 4 roky.. a knihy boli ovela horšie :D
      Klasická literatúra je ako veľké topánky, človek musi do nich dorásť...

      Vymazat
  3. Já se do té povinné četby nemůžu donutit... :D přečetla jsem jen asi pět knížek (z toho je jedna malý princ :D) a polovinu Sophiiny volby (což dočtu je hodně těžko) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky radši čtu co chci. Povinná četba nemívá na lidi vliv... Ti, kdo čtou, budou číst i tak, a ti, kdo nečtou, stejně číst nebudou. Takže to moc význam nemá. Na druhou stranu chápu, že některé knihy by měli přečíst všichni, protože tak nějak patří do všeobecného vzdělání... A existuje i malé procento lidí, kteří kvůli povinné četbě začali číst rádi (ano, je to možné!!). Jinak já Saturnina zbožňuju, ale chápu, že všem se líbit nemusí. Není o kniha pro každého. Ale pořád lepší než knihy, keré máme na seznamu my. A také jsem konečně po dlouhých slibech Tobě i jiným dočetla Labyrint a došla jsem ke stejnému názoru jako ty. Předvídatelné, ale skvělá knížka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rodaw! :)
    Z povinné četby si nic nedělej, taky ji čtu z donucení. Hrabal je opravdu těžký, špatně se čte, i když má tenoulinké knihy. Jeho Slavnosti sněženek jsem dostala na referát ve svých dvanácti a povím ti, že jsem se mohla zbláznit, protože jsem si myslela, že to nikdy nedočtu. Četla jsem to teda asi měsíc, ale nakonec úspěšně dočetla! Je pravda, že se čte špatně. Někdy jsem se do toho ale tolik zamilovala.. Jenže to se stalo maximálně dvakrát. :D Referát se mi ale povedl a já jsem rozhodnutá, že dám Hrabalovi ještě šanci a přečtu si Obsluhoval jsem anglického krále. Co se týče Saturnina, tak to pro mě byla skvělá kniha. Asi nejlepší z povinné četby na letošní rok.. Také kniha na referát,ten už mám ale za sebou, v pátek jsem to zvládla na jedničku! Mrzí mě, že jste si nesedli. Ostatní knihy jsem nečetla, ale na Šest let se chystám.
    Měj se fajn!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, od Cobena jsem zatím četla jen knihu Přistižen (která se teď dá sehnat v Levných knihách za krásných 19 Kč) a ta byla super, tak doufám, že ji Šest let ještě překoná :) Markytka

    OdpovědětVymazat
  7. Ostře sledované vlaky jsem teď taky musela přečíst, vůbec nevím jak to sepíšu protože mě to totálně nebavilo a nepochopila jsem to. Prostě s tebou naprosto souhlasím!
    zavk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com