sobota 6. září 2014

►Praha + Plzeň (18.-21.8.2014)◄

Ahoj, všem přeju krásný sobotní večer :-) Dneska jsem sestříhala video z mého pobytu v Praze a v Plzni. Bylo to opravdu báječné ... no, všechno najdete ve videu :-)

Videa, o kterých se zmiňuji:

Všem přeju krásnou dobrou noc a co nejhezčí zítřejší neděli! :-)

5 komentářů:

  1. Nádherné video! :) Je vidieť, že ste si to naozaj užili! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je hrozně super video! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak super video! :) na sraz jsem měla jet, ale ten první plzeňský stál taky za to. :) i když nás tam bylo o trochu méně. :)
    Madlenka má krásný dům, hrozně se mi všude líbí ta růžová, to je perfektní. :3

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné video! :-). Madlenka má nádherný domeček, působil na mě strašně útulně a hezky :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Super video! Hned bych se k vám přidala :)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com