sobota 2. srpna 2014

Knižní lákačka ♡ SRPEN 2014

Knižní Lákačka na srpen :-)) A nezapomeňte mi napsat, jaké knihy z tohoto videa Vás zaujaly :-)

→ Jaké knihy v tomto videu najdete? ←
♡ SMRT DÉMONA
♡ ZLODĚJ PŘÍBĚHŮ
♡ POHŘBENI V OBLACÍCH
♡ LVÍ SRDCE 2
♡ VELIKOST L: ŠATY PRO NEVĚSTU
♡ SOCHAŘ SMRTI
♡ DVÍŘKA DO NEZNÁMA
♡ NEBEZPEČNÁ MAŠKARÁDA
♡ THE WALKING DEAD - PÁD GUVERNÉRA
♡ REMY
♡ CESTA U ŘEKY
♡ SIROTČINEC S.PEREGRINOVÉ - PODIVNÉ MĚSTO
♡ MANŽELOVO TAJEMSTVÍ
♡ LABYRINT : ÚTĚK
♡ RAJSKÁ ZAHRADA
♡ PROVDANÁ PROTI SVÉ VŮLI
♡ TELEGRAPH AVENUE
♡ ENJOY
♡ PILÍŘE ZEMĚ
♡ KALEIDOSKOP
♡ ZŮSTAŇ SE MNOU
♡ LOUTKÁŘ
♡ FINAL CUT: VRAH Z INTERNETU
♡ SMRTÍCÍ ZKOUŠKA
♡ KAT LIDUMIL
♡ PŘÍBĚH DVOU STALETÍ
♡ JSEM ROZOHNĚNÁ
♡ KDE HVĚZDY STÁLE ZÁŘÍ
♡ DECH SMRTI
♡ LÍSTKY VE VĚTRU
♡ ODPLATA
♡ CAROLINA
♡ ODVÁŽNÍ A ČEKATELÉ
♡ POSLEDNÍ ČARODĚJKA: MLŽNÉ KAMENY
♡ TULÁK PO HVĚZDÁCH
♡ ZLOMENÁ - PRAVDIVÝ PŘÍBĚH
♡ KORUNA KRÁLOVNY JOSEFÍNY
♡ NEVĚSTA VE SNĚHU

11 komentářů:

  1. Krásné video :))
    Já se chystám na Labyrint, už jej mám objednaný jako recenzák. Teď mě trochu mrzí, že jsem si neřekla i o Manželovo tajemství, když mi přišla nabídka, zaujalo mě to - až teď :D Na knížku Enjoy se chystám. :) U Zůstaň se mnou lituji kvůli obálce - moc se mi líbí. :) Od Dicka Francise mám asi 20 knih, ale ještě jsem nic nečetla, zkusím to napravit, jsem zvědavá. :) Na Příběh dvou století se strašně těším, první díl se mi fakt moc líbil. :) Navíc má boží obálku. :3 Kde hvězdy stále září bych si také chtěla přečíst. :) Možná zkusím Odvážné a čekatele. :D zajímavé o.O :D
    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně moc děkuji za krásný komentář :-)
      Na Labyrint se šíleně moc těším, ráda bych si ho přečetla hned, jak vyjde :)

      Vymazat
  2. Ja si plánujem kúpiť Labyrint, Ak zostanem a Príbeh dvoch storočí. :)
    Zaujali ma však aj knihy Pohřbeni v oblacích, Manželovo tajemství a Kde hvězdy stále září. :)
    Uži si dovolenku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozývam ťa na súťaž o e-booky v angličtine, ak by si mala záujem. :)
      http://music-escapefromreality.blogspot.sk/2014/08/sutaz-o-e-booky.html

      Vymazat
    2. Na Labyrint se taky moc těším!! Děkuju za komentář :)

      Vymazat
  3. ahoj , sirotčinec slečny...... si můžeš přečíst moji recenci :) jinak další hezké video

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdu se kouknout na Tvou recenzi :)
      Děkuji za komentář! :)

      Vymazat
  4. Jestli zůstanu jsem si chtěla koupit, má to tak krásnou obálku, ale ten název mě taky hrozně naštval. Takže o tom nákupu ještě popřemýšlím. Moc se mi líbí, jak jsi všechny knížky vypsala pod video.
    Annie

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rodaw, můžu se tě zeptat, jaký obor tě láká po gymplu? Veterina nebo něco s knihami? Plánuješ jít na VŠ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo :)
      Po gymplu rozhodně výšku plánuju, budu muset :-D
      Veterinu bych hrozně chtěla dělat, ale bohužel jsem si dala úplně blbé semináře a neumím chemii... Takže si možná dám po gymplu rok oddech a půjdu do nulťáku :D ještě uvidím..
      Reálněji vidím dělat něco s knihami, ale kdybych dělala veterinu, viděla bych to jako poslání, zachraňovat zvířecí životy by bylo nádherný...

      Vymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com