pondělí 21. července 2014

Nejkrásnější taška na světě a nejšikovnější Terezka na světě :-)

Ahoj, všem přeju krásné pondělí :-)
Za chviličku půjdu stříhat Chocolate Book Tag, který jsme včera natáčely s Basterkou, ale ještě předtím Vám chci ukázat překrásnou a nejhezčí tašku, kterou jsem dostala od Terezky na sobotním knižním srazu, který pořádala Verunka. Ten byl mimochodem naprosto dokonalý a taky ten nejlepší na světě, ale to všechno se dozvíte ve videu, které bude nejspíš zítra (možná ještě dneska, ale reálněji to vidím na ten zítřek, ale dneska tedy video bude taky :) ).
Až uvidíte fotky, určitě mi dáte za pravdu, že je Terezka opravdu hrozně šikovná a když jsem tašku viděla, málem mi vyletěly oči z důlku, protože je prostě perfektní :-) ♥







Zkrátka mi docházejí slova... Děkuji Terezko, to je jeden z nejhezčích dárků, které jsem kdy dostala :-)

12 komentářů:

  1. To je nádhera! ♥
    Terezka je moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná taška. Terka je moc šikovná :).

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalá :) Na co ji budeš používat? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tá taška je nádherná a tí psíkovia! Wauuuu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je hodne velka parada, krasna taska!:) Rodaw, chtela bych se zeptat, i kdyz je to asi trochu mimo tema, kam bys chtela jit po gymplu? Na jaky obor? :) Diky, Misa.

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com