čtvrtek 10. července 2014

Knižní lákačka ♡ ČERVENEC 2014

Ahoj všem, v tomto videu Vám představím 35 knih, které vyjdou v červenci 2014, snad se Vám bude video líbit!! :-) Nezapomeňte mi napsat, pokud Vás nějaká kniha zaujala :-)


→ Jaké knihy v tomto videu najdete? ←
♡ LONDON ROAD
♡ SAMA SEBOU
♡ ŠEST LET
♡ ODVLEČENÁ
♡ PRIME TIME
♡ NA ŽIVOT A NA SMRT - ROMÁN O ANNĚ BOLEYNOVÉ
♡ LOUTKA
♡ TEMNÁ HRDINKA 2: RŮŽE PODZIMU
♡ TŘI VTEŘINY
♡ NÁVRAT NA LAUENSTEIN
♡ ROZTOMILÉ MALÉ LHÁŘKY 9: ZMATENÉ
♡ ŠIBENIČNÍ VRCH
♡ PSYCHO III
♡ PROPUSŤ MĚ
♡ RUDÝ ŠÁL
♡ TAJEMSTVÍ MINULOSTI
♡ ZRZKA SE ODHALUJE
♡ BÍLÁ PANÍ
♡ LÉTO NA DRUHÝ POKUS
♡ DANTEHO HOLKA
♡ PADLÍ ANDĚLÉ 5: ARMAGGEDON
♡ DRAKIE: BEZ DECHU
♡ DEMONATA 10: HRDINOVÉ PEKEL
♡ ČAS MEZI ŠITÍM
♡ ASYLUM
♡ PIKANTNÍ ŽIVOT CHARLOTTE LAVIGNEOVÉ: CABERNET SAUVIGNON A JAHODOVÝ DORTÍK
♡ RESTAURÁTOR
♡ ESEJ O TRAGÉDII
♡ USMĚVAVÝ MUŽ
♡ VODNÍ APOKALYPSA
♡ ĎÁBEL
♡ DOPADLO TO ŠPATNĚ ... VZALI SE
♡ JAKO ZVĚŘ
♡ PÁD CÍSAŘOVA ZETĚ
♡ ŠATY PRO BOHYNI

5 komentářů:

  1. Jupí :D už jsem se těšila :))

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, moc jsem se na lákačku těšila... tolik skvělých knih :) Esej o tragédii vypadá dost zajímavě, a celkem i Asylum, ale nevím, jestli bych se pak moc nebála. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na Asylum tak stráááášně moc těším :-) Děkuju!:)

      Vymazat
  3. Nádherné video! :-) Ty vždycky tak záříš, to je tak hezké :).

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com