neděle 29. června 2014

Knižní plány ❀ Léto 2014

Ahoj, všechny Vás moc zdravím a přidávám video, které jsem už dlouho slibovala- Knižní plány na léto :-)
Natáčela jsem včera, video se mi (opět) špatně uložila, ale konečně je vše OK a můžu ho sem dát! :)
V tomto videu uvidíte 20 knížek, které plánuju v létě přečíst. Zrovna dneska jsem už rozečetla Terror a vypadá to báječně! :) Je možné, že ve výsledku třeba přečtu jiné knížky- nějaké vynechám a nahradím je jinými, ale zatím mám tento seznam :)
Mějte se krásně!

7 komentářů:

  1. Tedáá, já mám v plánu zatím jen Zlodějku knih, Závist, Počátek. Filmy a seriály jsou hrozná konkurence na žrouta volného času :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přiznám se, že psaní jakýchkoliv seznamů jsem dávno vzdala :D Vždycky si něco naplánuju, ale nikdy to nedodržím, takže teď mám spíš naplánované knížky, které si přečíst chci, ale nemůžu zaručit, že je opravdu přečtu.
    Ken Follett je skvělý! Četla jsem, jak sérii Pilíře země, tak právě ságu, kterou ukazuješ a knížky jsem si zamilovala. Akorát se připrav, že se v Pádu titánů jednu chvíli dost politikaří a může to být nudnější. Když se ale člověk prokouše přes těchto padesát stránek, tak ho čeká výborný zážitek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc dobré video. Obdivuju tě, že natáčíš videa. Já osobně bych se styděla a beztak bych zapomněla říci vše, co jsem chtěla.
    Jinak ti moc držím palce, aby se ti podařilo vše přečíst. Já si žádný plán nedělám, ale nákup na léto jsem si již udělala a ne zrovna malý.
    Jinak Pýchu a předsudek ti můžu také odporučit. Nečekej žádné napětí ale je na oddech a romantiku dost dobrá. Rozhodně nejlepší Austenová! A na Ranhojiče jsem slyšela jen a jen dobré reakce. A na moře klidu se chystám na podzim.

    OdpovědětVymazat
  4. Takže se velmi těším na tvou recenzi na Moře klidu, třeba si ho pak přečtu dřív :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi blázen, držím palce s takovým číslem! Zaujalo mě to Moře klidu, Nabíječe zrovna čtu a jsem zvědavá, co z toho bude a Pýcha a předsudek je úžasná kniha, úplně jsem se do ní zamilovala! A doufám, že se ti bude Inheritance líbit! Dočetla jsem ji ve frontě na autogram od Paoliniho a byla jsem z toho super-over-excited. Tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš opravdu hodně knih na čtení já bych to nepřečetla:)

    OdpovědětVymazat
  7. Knihu Pýcha a predsudok som čítala aj ja, dokonca aj v angličtine (v zjednodušenej podobe, samozrejme) a mne sa tiež veľmi páčila. Chystám si dať toto leto re-reading. Ránhojiča alebo u nás Liečiteľa nemám, ale veľmi ma láka. Potom daj vedieť, aká to bola kniha. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com