středa 18. června 2014

Knižní lákačka ❀ ČERVEN 2014

Ahojky, KONEČNĚ přidávám Lákačku na ČERVEN :-)
Protože ji přidávám vážně celkem pozdě, má to jednu výhodu - lákačka na červenec bude už brzy :-D Zrovna včera jsme s mamkou dělaly objednávku na buxu, takže některé z knížek z tohoto videa máme už objednané :-) Mějte se krásně a doufám, že si video užijete!! :)


Jaké knížky v tomto videu najdete?
❀ Nejdelší jízda (Nicholas Sparks)
❀ Slza (Lauren Kate)
❀ Silo (Hugh Howey)
❀ Tajemství letního odpoledne (Kate Morton)
❀ Odhalená - 11.díl ze série Škola noci (P.C.Cast , Kristin Cast)
❀ Nefilim (Asa Schwarz)
❀ Nahý mezi vlky (Bruno Apitz)
❀ Hra lží: Hra na schovávanou (Sara Shepard)
❀ Zbožňuju Londýn (Lindsey Kelk)
❀ Přízrak (Clive Cussler, Jack Du Brul)
❀ Kosti zmizelých (Kathy Reichs)
❀ Proroctví (Josephine Angelini)
❀ Justin Bieber: Přísně tajné 
❀ Přivolávání : Nejtemnější síly (Kelley Armstrong)
❀ Hříchy darebáka (Anna Randol)
❀ Milovaná (Bertrice Small)
❀ Psycho II (Robert Bloch)
❀ Božský hráč (Christina Lauren)
❀ Bílá jako sníh, rudá jako krev (Alessandro d´Avenia)
❀ Červený vrch (Jamie McGuire)
❀ Zapletený (Emma Chase)
❀ Očarovaná (Sylvia Day)
❀ Zvrat (John Lutz)
❀ Panenka (Mo Hayder)
❀ Stalo se včera v noci (Adele Parks)
❀ Mlýny osudu (Johan Theorin)
❀ Smrt ve Vratislavi (Vlastimil Vondruška)
❀ Lvice (Iny Lorentz)
❀ Na hraně zapomnění (J.A.Redmerski)
❀ Jak svést lorda Neda (Sally MacKenzie)
❀ Cena nevinnosti (Rebecca James)
❀ Hrad (Jennifer Egan)
❀ Zloději hvězd (Nicole Mtawa)
❀ Gravitace (Tess Gerritsen)
❀ Milenec rudé komisařky (Jan Bauer)
❀ Srub (David Vann)
❀ A hory odpověděly (Khaled Hosseini)
❀ Zmrzlinové sedmé nebe (Abby Clements)

5 komentářů:

  1. Určitě si koupím Slzu, Silo, Proroctví, Přivolávání a Červený vrch :). Těším se!

    OdpovědětVymazat
  2. Slza vypadá úžasně! Od autorky jsem četla série Andělé a strašně moc se mi líbila, takže jsem hodně zvědavá i na její novou sérii. Tajemství letního odpoledne má krásnou obálku a příběh vypadá taky dobře. Kniha Nefilim mě hodně zaujala. Určitě si jí budu chtít přečíst :)
    Kosti zmizelých...páni to vypadá úžasně! :) Proroctví se mi líbí hlavně obálkou. Co se týče anotace, tak ta mě moc nezaujala. Mám na to podobný názor jako ty. Ale možná, že si knížku stejně jednou přečtu. Kdo ví. :)
    Bílá jako sníh, rudá jako krev vypadá dobře. Taky jsem na to četla recenzi u Verunky z Knižního přátelství a kniha mě moc zaujala. Ale teď začínám váhat.
    Červený vrch vypadá zajímavě. Ale od autorky jsem četla Krásnou katastrofu, která mě skoro vůbec nebavila. Takže se celkem bojím, jak jí autorka napíše. Ale možná, že jí dám jednou šanci :)
    Na Panenku si mě moc nalákala. Vypadá to prostě skvěle! Mám chuť jít do knihkupectví a knihu si okamžitě koupit. Na hraně zapomnění mě hodně lákalo, ale teď když jsem se dozvěděla, že je tam ten road- trip, tak váhám. Stejně jako tobě i mě to připomíná Amy a Rogera :)
    Skvělé video! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé video! :) Já jsem hrozně zvědavá na Panenku, kromě japonských hororů žádné jiné moc nečtu, ale tahle kniha mě opravdu zaujala, takže si jí přes léto asi přečtu. :3

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě mám v plánu si pořídit Nejdelší jízdu, Proroctví a Kosti zmizelých. A přemýšlím i nad Slzou, má to vážně překrásnou obálku :-)
    Jinak moc dobré video :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow... teď mě ta Panenka taky hodně zaujala, ale jestli to bude fakt třeba strašidelný i na tebe, pak já se asi složím, protože já jsem hroznýý strašpytel. :D
    Školu noci mám taky ráda, dřív jakože fakt hodně, no od šestého dílu to šlo myslím dolů, naposledy jsem četla devátý, no....
    Přivolávání mám už doma, na pohled i čich vypadá fakt nádherně, i se tak kráásně hmatá, takže jsem zvědavá, doufám, že se mi bude líbit. :)
    Krásné zlo se ti líbilo? Sákra, pamatuji jak bylo před pár lety v Luxoru za 24 Kč a já ho nakonec nevzala, i když jsem chtěla. Sákra. :D Každopádně Cenu nevinnosti mám objednanou a brzy by mi měla přijít, i s Na hraně zapomnění, na obě jsem zvědavá.
    Slzu jsem nejdřív taky chtěla, ale nakonec jsem si to rozmyslela. Koupila jsem si ale celou sérii o andělech, protože všechny čtyři díly za 247 jsem NEMOHLA NEBRAT. :D
    Moc pěkné video. :) (Jéé točené na moje narozky :3 :)) :D

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com