úterý 6. května 2014

Knižní lákačka: KVĚTEN 2014

Ahojky,
už tu máme květen, ten čas strašně rychle plyne :-) Za chvíli budou prázdniny, na které já osobně se strašně moc těším, už se těším, až si od školy pořádně odpočinu :-) No a jako už každý měsíc jsem si pro Vás připravila Knižní lákačku, v které Vám tentokrát představím 29 knížek. Květen bude hodně bohatý na knížky :-)



Které knížky v tomto videu najdete?
  • Zrzko, ukaž se! (Mladá Fronta)
  • Třetí přístav (Moba)
  • Potrhaná křídla (CooBoo)
  • Deník Bridget Jonesové (XYZ)
  • Rozlet Gemmy Hardyové (PLUS)
  • Zátoka lží (Baronet)
  • Zátiší (Knižní klub)
  • Nástroje smrti 5: Město ztracených duší (Knižní klub)
  • 3x Vraždy ( Knižní klub)
  • Do skonání času (Ikar)
  • Ztracená naděje (YOLI)
  • Hvězdy nám nepřály (YOLI)
  • Smečka 4: Kořeny (Knižní klub)
  • Smolný rok (Ikar)
  • Ženy z bloku 10: Lékařské pokusy (Ikar)
  • Ranhojič (Knižní klub)
  • Pod kůží (Odeon)
  • Upíří deníky: Neviditelné zlo (Fragment)
  • Hrej tajně (Galatea)
  • Všechno je jinak (Domino)
  • Včera Tě budu milovat (Egmont)
  • Chybějící díl (Mladá Fronta)
  • Narozen o půlnoci: Dračí znamení (Fragment)
  • První stříbrná kniha snů (CooBoo)
  • Cress: Měsíční kroniky 3 (Egmont)
  • Láska bez scénáře (Baronet)
  • Psycho (Baronet)
  • Mlha (Beta-Dobrovský)
  • Tichá žena (Beta-Dobrovský)

6 komentářů:

  1. Úžasné video. :) A tvé kecání mi vážně nevadí. :) Je to sranda. :) Seš vtipná a dobře se na tebe kouká. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni,spousta zajímavých knížek :-). Je vidět,že se těšíš na prázdniny,přišla jsi mi v tom videu trošku unavená :). Tak si udělej chvilku čas na sebe a odpočiň si :). Moc hezké video! :).

    OdpovědětVymazat
  3. Super video, kdysi dávno jsem něco podobného dělala, akorát formou článku, a obdivuji tě, protože to musí být šíleně moc práce. Já už teď kupuju jen anglické knížky, takže český trh moc nesleduji (jen na blozích), navíc s tím, že moc nemusím romantiku a YA, si nemůžu moc vybírat. :D

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé video :-) určitě mě zaujal a přečtu si: Potrhaná křídla, Ranhojič (dneska jsem viděla film a je naprosto úchvatný, takže se knihy nemůžu dočkat. 700 stran je tedy něco, ale pokud kniha stojí za to, na počet stránek nehledím :-)), Ztracená naděje také, ale nejprve si musím přečíst 1. díl, na který se těším a pak uvidíme, Všechno je jinak (moc se na tuhle knihu těším už několik měsíců) a určitě také První stříbrná kniha snů. Drahokamy byly bezkonkurenční, tak jsem zvědavá, jestli je Sny překonají :-)

    jinak za mě - vůbec mi nevadí, že při těchto lákačkách odbočuješ i jinam. kromě toho se ty tvé odbočky týkají jen knih nebo filmů a já si ráda spojím určité informace dohromady, takže jsem za tvé odbočování ráda a jen tak dál! ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Super, super. Podle mého jsou tvoje lákačky zpracované bravurně a nic bych tomu nevytkla. A ta délka? No a? Aspoň nás pořádně nalákáš! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ženy z bloku 10 - tahle kniha mě hrozně moc zaujala. Toužim po ní, musím si ji co nejdřív opatřit! Evosaurus

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com