neděle 2. března 2014

Týden s knížkou 38

Krásný nedělní večer všem :)
Vlastně nemám ráda nedělní večery. Víkendy miluju, ale v neděli večer je přede mnou celý školní týden a vstávání v 5, protože zrovna v pondělí máme 9 hodin a k tomu na sedmou (stejně jako v pátek, ano-miluju naši školu). Tenhle víkend jsem si ale celkem užila :) Včera odpoledne jsem byla s mamkou v Ikea a to bylo báječné odpoledne, dneska jsem si zase pro změnu šla domluvit autoškolu a pak natáčela videa :-)
Všem Vám přeju co nejhezčí a nejmilejší vstup do nového týdne :) Dneska jsem ještě natočila dvě další videa: Knižní lákačku a recenzi na Zaklínače duší. Takže tato videa budu v budoucích dnech stříhat a objeví se tu :) Taky jsem dneska změnila design, ale ještě mě čeká hodně práce s rubrikami a s menu. Takže prosím strpení, do konce týdne by mělo být vše ok :-)
PS: Večer jsem se koukala na Pustinu a opět se ujistila, že je ten film prostě skvělý. Bombová vyvražďovačka. Trošku styl jak 15 minus či Návnada :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com