neděle 2. února 2014

Týden s knížkou 36

Krásný večer všem, přidávám Týden s knížkou :)
Tento týden se mi ve čtení celkem dařilo a doufám, že to tak půjde i dál :)
No a více už ve videu :)

6 komentářů:

  1. Díky za tip na film, horory mám ráda, zítra se na youre next podívám ;-) přeju aby vám to s novým pejskem vyšlo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Naštěstí se dívám ráno. :D
    Mě moc horory jako takové nelákají, mám ráda spíš takové středověké filmy, ty umí taky být hororové. :)
    Já tenhle týden četla jak blázen, čtyři knížky. :D
    A závidím tu školní kalamitu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na ten horor se určitě mrknu a hodně štěstí s pejskem :)

    Hrej hráčem vypadá dobře, jsem zvědavá na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hrej hráčem mám strašnou chuť si přečíst :)
    Skvělé video! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já horory moc nemusím. Vždycky se potom hrozně bojím a zamykám se v pokoji :D, takže už se na ně raději nedívám.

    Hrej hráčem vypadá zajímavě. Určitě se po tom u nás v knihovně podívám. ;) Hra o trůny je moje srdcová záležitost, takže doufám, že jí přečteš co nejrychleji a že se ti bude líbit.

    OdpovědětVymazat
  6. Hrej hráčem vypadá strašně zajímavě. Určitě se po tom kouknu, přinejhorším bych si to půjčila z knihovny.
    Obdivuju je tě, že Hru o trůny čteš tak dlouho. Já to přečetla asi za 4 dny, jak mě to chytlo. Četla jsem to sice už podruhé, ale líbí se mi to stejně jako poprvé. Ta knížka je podle mě naprosto úchvatná a já se od ní prostě nedokážu odtrhnout.

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com